Win 10 weigerd programma te instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
Ik probeer KeePass-2.31 te instaleren maar krijg het volgende bericht WW.JPG alleen zou ik niet weten welk password ik moet invullen
 
Klik eens met rechts op het installatieprogramma en voer het dan uit als Administrator.
 
Ben jij gebruiker Grandad? Indien ja, dan jouw wachtwoord invullen (of leeglaten indien je een leeg wachtwoord voor jezelf hebt ingesteld).
Wie je (als gebruiker) bent kun je (o.a.) als volgt uitzoeken: [Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k whoami

Tijs.
 
Hoi Gillian

Jij weet dat je geen wachtwoord hebt ...toch ? maar jij weet ook i.v.m. installatie waarover gaat ...klopt ook ?

wat gebeurt dan als je op toch installeren/ uitvoeren klikt ? :( ?

oeps stereo dnties/ed ....maar ik kan mijn vraag verwijderen ook ...:d

:shocked: Heey mensennn dit ergens in GUINESSBOOK MOET genoteerd worden ! ! ! 3X 22:02 ! !
 
Laatst bewerkt:
edmoor: "Speak for yourself, don't speak for me" :p

Tijs.
 
Haha! Zal het nooit meer doen ;)
 
@edmoor+@ROYONIX: Ik zal best wel wat beters te doen hebben, maar ja, ik ben blijkbaar gek op puzzels/problemen die ik kan oplossen.
[Speaking for myself. :p Mogelijk ook op jullie van toepassing.]

Tijs.
 
@dnties :(
:confused: Ach jonge als je maar helpen kan ( en als je maar tip voor weet ! ) dan zijn geen grenzen voor ....toch ?? :(
 
:thumb: Jaa die statistieken zijn me bekend :thumb:

Maar hier is toch helpmij.nl en kijk bijv. ik weet dan deze nu van mijn kant een betere tip voor deze probleem helaas niet
als jij die zou kennen en/ of weten waarom bij helpmij.nl zou ook niet willen helpen ...:D ...toch ?? ..... ( is it opposite than Word know? ) :(
 
@ROYONIX: Tsja, zoals edmoor terecht hint kan de tijd die aan Helpmij wordt besteed (normaal gesproken) ook anders worden besteed... Natuurlijk worden we (als helpers) er niet dommer van door hulp te geven, maar soms zijn er efficiëntere manieren om kennis op te doen. Tel daarbij dat een hoop vragen gedeeltelijk of helemaal herhalingen zijn van vragen die anderen al eerder op Helpmij gesteld hadden.

Tijs.
 
Tsja, zoals edmoor terecht hint kan de tijd die aan Helpmij wordt besteed (normaal gesproken) ook anders worden besteed...
Het was niet rot bedoeld hoor. Er staat niet voor niets een :p achter :D
 
@Edmoor: Zo bedoel ik het ook niet, anders had ik jou, ROYONIX en mezelf voor gek moeten verklaren dat we zoveel tijd aan Helpmij besteden. Het zal toch in ons 3en zitten (en de andere frequente helpers ook) dat we graag de uitdaging aangaan een oplossing voor een probleem te bedenken en daarna de uitdaging aangaan de oplossing zó op te schrijven dat de vragensteller er écht mee geholpen is/het snapt.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal waar :)
 
cmd /k whoami gedaan alles wat daar instond uitgeprobeerd werkt niet blanco gelaten werkt niet smartfilter geprobeerd uit te schakelen werkt niet
 
@Gillian: JIJ weet welk wachtwoord er geldt voor Grandad. Of die leeg is of niet is iets dat jij hoort te weten.
Welk wachtwoord hoort bij een gebruiker kun je niet uit whoami afleiden, want whoami meldt alleen onder welke gebruikersnaam je nu bent ingelogd. Whoami was alleen om te zien of je huidige gebruikersnaam Grandad is of niet.

Tijs.
 
"Werkt niet" is wel kort door de bocht. Wat bedoel je daarmee? Helpt het niet of kan je die instelling niet wijzigen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan