Windows Backup wil mijn vorige backup niet meer aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert1964

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2010
Berichten
184
Hallo,
Met Windows Backup maak ik regelmatig een backup van mijn software-instellingen zoals favorieten van Internet Explorer en mijn mails van Windows Mail, dit alles naar een DVD-R schijf. In het verleden maakte Windows Backup gewoon een update van deze backup (vernieuwde en nieuwe bestanden). Nu echter weigert ie nog verder naar het E:\station te schrijven op mijn DVD met mijn oude backup op. Er is nochtans nog ongeveer 3 GB aan schijfruimte over.
Let wel : mijn andere bestanden zoals foto's, (word)documenten, enz. staan bij mij op de D:\partitie van mijn harde schijf. Hiervan maak ik met Nero een aparte backup. Dit ter info.
Hoe komt het dat Windows Backup naar een nieuw schijfje vraagt, terwijl er nog plaats genoeg is ?
Iemand ?
Geert1964
 
Ehh, een DVD-R ? Die kun je niet herschrijven, die beschrijf je 1x en daarna is het klaar. (Tenzij je op een + of - R de optie -> sessie niet afsluiten (multisessie) hebt gebruikt binnen bijv. Nero, maar da's een geavanceerde optie)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Toch gebruik ik al een jaar een dvd-R schijfje voor Windows Backup, altijd, tot nu toe, zonder problemen. Hij overschrijft deze niet, maar vult aan!
Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan