Windows blijft hangen bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

andre86

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Berichten
42
Goedenavond,

Ik heb al veel gezocht maar kan er niks over vinden... Het gaat om het volgende probleem:

Ik heb een nieuwe harde schijf gekocht. Met Norton Ghost heb ik de oude schijf naar de nieuwe gekopieerd. Nieuwe schijf op de plaats van de oude gehangen(uiteraard op master), windows start nu wel op alleen blijft hangen waar je normaal in kunt loggen.
Dus waar hij blijft hangen is het wel bekende blauwe scherm met het windows xp logo.

Alle overbodige hardware heb ik losgekoppeld.
Ik snap er echt niks van.. Wie heeft er een idee wat er fout kan zijn?

Vriendelijke groetenk,
Andre Moree
 
Hij start wel gewoon (bijna dan) op dus hij ziet de schijf wel gewoon. Het kunnen dat je bij het inbouwen van de schijf een fan hebt geraakt van je videokaart ofzo waardoor die niet meer draait en de pc ter bescherming uit zichzelf vastloopt.
 
Hij start wel gewoon (bijna dan) op dus hij ziet de schijf wel gewoon. Het kunnen dat je bij het inbouwen van de schijf een fan hebt geraakt van je videokaart ofzo waardoor die niet meer draait en de pc ter bescherming uit zichzelf vastloopt.

Bedankt voor je snelle reactie maar dat is het niet. Met de oude schijf start windows wel gewoon op. Het is dus iets anders maar ik zou niet weten wat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan