Windows Media Encoder (Portforwarding)

Status
Niet open voor verdere reacties.

speaks

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
38
Ik ben laatst mijn eigen radiostation begonnen met het programmatje Windows Media Encoder 9, voor de rest werkte alles hier thuis.
Alleen toen gaf ik mijn website waar mijn radiozender opzat alleen niemand hoorde het.
Ik hoorde het zelf wel op mijn website, ik heb gelezen in een tutorial dat je je poorten moet gaan forwaarden.

Alleen in welk deel moet je dat doen ?
portvowardinghx9.png


Oja, de tutorial vond ik hier (http://www.jakeludington.com/ask_jake/20051015_how_to_stream_a_live_audio_file.html)

MVG,
Speaks.
 
nog iets als je poorten enzo in gaat vullen, staat er local ip, dat is dit ip:

Ga naar start / uitvoeren / tik cmd (enter) / je ziet zwart schermpje / tik ipconfig (enter)

wat nu bij Ip adress staat moet je daar invullen
 
Ik heb er dit staan, kijk plaatje hieronder !
11111111111111111111111xg6.png

Is er kans dat mijn internet het niet meer doet ?
En nu weer terug naar mijn vraag, ik heb dit als gegevens staan bij het programmatje.

Action: Live broadcast

Audio device: C-Media Wave Device
Broadcast: Port 8080 (HTTP)

Profile: Multiple bit rates audio (CBR)

Title: Je luistert naar Buzet FM
Author:
Copyright:
Rating:
Description:

 
dan ga je invullen nu,

protecol Both, als dat er niet staat dan TCP en, later doe je alles hetzelfde maar dan klik je nu UDP aan. Maar als je both kan aanvinken hoef je maar 1 keer te doen

public port: 8080
local port: 8080
local ip adress: (ga naar start / uitvoeren / tik cmd (enter ) / tik ipconfig (enter) / wat nu bij ip adress staat moet je daar invullen!

Comment: audio
Enabled aanvinken!

Dan add.

Ik weet niet, maar ga is naar het kopje firewall en staat daar een optie dat je dat kunt uitschakelen? zoja schakel het uit

Zeg of alles het doet!

mvg
 
om die pagina weer te openen:

ga naar start / uitvoeren / tik cmd / tik ipconfig

wat nu bij standaardgateway staat moet je in je internetbalk intikken. Verder lees me bericht hierboven want duidelijker dan die bericht kan ik het niet uitleggen
 
om die pagina weer te openen:

ga naar start / uitvoeren / tik cmd / tik ipconfig

wat nu bij standaardgateway staat moet je in je internetbalk intikken. Verder lees me bericht hierboven want duidelijker dan die bericht kan ik het niet uitleggen

wat bij standaardgateway staat kan ik niet meer openen, hij doet er wel een minuut voor om het te openen.
Dus ik kan nu niks meer veranderen :O
 
over uurtje mischien weer proberen

en als je op andere pc gaat die op die router is aangesloten
 
dan ga je invullen nu,

protecol Both, als dat er niet staat dan TCP en, later doe je alles hetzelfde maar dan klik je nu UDP aan. Maar als je both kan aanvinken hoef je maar 1 keer te doen

public port: 8080
local port: 8080
local ip adress: (ga naar start / uitvoeren / tik cmd (enter ) / tik ipconfig (enter) / wat nu bij ip adress staat moet je daar invullen!

Comment: audio
Enabled aanvinken!

Dan add.

Ik weet niet, maar ga is naar het kopje firewall en staat daar een optie dat je dat kunt uitschakelen? zoja schakel het uit

Zeg of alles het doet!

mvg

is goed:), vooral dit bericht heel goed doorlezen! ook met dat firewall gebeure

zeg morge of je al kan of niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan