Windows movie Plyer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0446

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Berichten
373
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met Windows Movie Maker. Als ik hem opstart verschijnt er na een paar seconden de melding dat er een fout is opgetreden en dat het moet worden afgesloten. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik dit oplossen. Ik heb het programma al opnieuw gedownload maar dat hielp niet. Wat help wel?

Alvast bedankt!

gast0446
 
IN DE TITEL STAAT MOVIE PLAYER EN IN DE TEKST MOVIE MAKER..


Welk bestand wil je openen?

Ga eens naar Start-Programma's-Windows Movie Player.

Doet ie dan ook gek? Ga dan naar Deze Computer-(JE HARDE SCHIJF) Program Files- Windows Movie Player en verwijder de hele map. Download nu de nieuwste Windows Movie Player.

Succes,
Jan
 
sorry ik bedoelde windows Movie Maker. Dat heb ik allemaal al geprobeert, en nog doet hij het niet. Als je heb opstart krijg je na een paar seconden de foutmelding.
 
Zoek op Google eens naar Mbam en installeer. Chenk je PC even op virus/malware etc.

Geef even de resultaten.
 
Windows movie maker doet het eigenlijk al een jaar niet. In dat jaar heb ik alle virusscanners die ik kon vinden op mijn pc los gelaten. dus ik denk dat dit geen zin heeft.
 
Tuurlijk wel.

Maarja,

je kunt altijd nog andere programmas downloaden die eigenlijk identiek zijn.
 
He niels,

Hier zul je blij mee zijn.

KLIK

Een hele lijst met allemaal video editors. Probeer Freemake video editor. Die heb ik en is super. Maar scroll ook naar beneden. Heel veel gratis videoprogrammas dus!

Jan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan