Windowsinstaller weigert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, nee je hoeft toch niet de hele computer opnieuw te her-installeren. Alleen dat programma natuurlijk. ;)
 
OK, ik begreep dat ik W10 beter kon herinstalleren, daar Calibre weigert en de Installer ook. Ik wacht nog op jouw reaktie.

Rob
 
Als je computer verder goed draait dan zou ik geen herinstallatie doen met alle risico van kwijt zijn van bestanden.
 
Hallo Manamana,

Zover ik dat kan nagaan is de computer nog steeds in redelijke staat, maar mogelijk kan ik een installatie overwegen zonder (hopelijk) verlies van documenten?

Rob
 
Hallo Manamana,

Ik ga eerst kijken welke programma's ik moet herinstalleren na de installatie van Windows 10 (zoals ik heb gezien is een schone installatie mogelijk direct van de Microsoft site) dan kan ik eerst de hele schijf formateren.
Eerst zal ik mijn eigen documenten en foto's veilig stellen maar dat is niet veel want ik maak regelmatig kopieën.
Volgende week ga ik er mee aan de slag, dit weekeinde druk met onze honden, hetgeen ook mijn aandacht vereist. Ik laat weten als ik daarmee klaar ben, heb ik alleen nog een vraag, zal ik deze vraag open laten of zal ik het als opgelost plaatsen.

Vriendelijke groet, Rob
 
Rob, laat maar even open en laat later weten hoe het je verging. Altijd leuk om te lezen. Succes met alles en een goed weekend.
 
Hallo Manamana,

Door de drukte (dat is wat ik er van maak) nog niet veel verder, alleen de schijf gekopieerd op externe schijven, ongeveer 1,8 TB, welke ik goed moet documenteren en op een aparte dataschijf wil plaatsen na herinstallatie van de systeemschijf i.v.m. onze fokkerij met honden www.amordoro.nl en dat moet niet door elkaar gaan, tevens heb ik nog enige tienduizenden documenten van mijn stamboom onderzoek, ik hoop volgende week Windows 10 te kunnen installeren, ik heb wel reeds een ISO op de DVD gebrand,er zijn ook nog veel programma's welke ik wil herinstalleren maar ik heb ze nog niet allemaal gevonden. De ellende is dat ik onlangs een beroerte heb gehad en in die tijd is de boel enigzins in de soep gelopen maar het gaat goed komen.

Rob de Jong
 
Hallo Rob. Ik heb eens even gekeken op je site. En jullie zijn echte liefhebbers van honden dat lees ik wel. Ik hoop dat je verder snel hersteld en dat alles met windows ook weer goed komt.

Mocht je vragen hebben stel ze gerust en ook een nieuwe vraag als het moet. Het gaat je goed. Groet manamana.
 
Hallo Manamana,

Ik meld even dat alles is gelukt en Calibre ook is geïnstalleerd.
Wel even een boel werk maar dan heb je ook weer een tijdje geen al te grote problemen.
Dank je wel voor het bijstand verlenen, het gaf mij best veel steun.

Rob de Jong
 
Ik deed het graag en ik wens je verder heel veel succes, ook met de honden. En wellicht tot ziens op dit zo mooie forum. Jij ook bedankt. Groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan