Windowsupdate foutcode 0x80070643

Status
Niet open voor verdere reacties.

Omteleren

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2011
Berichten
162
Hallo,
Windowsupdate heeft een foutmelding 0x80070643 gegeven op een Dell Laptop Insperion 17-5767.

Ik heb het proberen op te lossen met de probleemoplosser, maar daar kwam niets uit.
Ik heb geprobeerd om mijn drivers te vervangen via de leverancier. Deze gaf 9 drivers aan, maar deze konden niet vervangen worden.

Ik wil de udates eventueel weer gaan verwijderen.

Heeft iemand eerder dit probleem gehad.
 
> Zoekvak typ cmd > Uitvoeren als Administrator sfc /scannow
 
Laatst bewerkt:
> Zoekvak typ cmd > Uitvoeren als Administrator sfc /scannow

Er zijn geen fouten gevonden. Ik weet nu waar de fout zit:
Microsoft Office Access Runtime en Data Connectivity 2007 Service Pack 3 (SP3) 0x80070643
De optionele versie van de printer Canon Pixma MG 4200 series wordt geweigerd door bovenstaande foutmelding. Het is erg vervelend.
Nu weet ik ook waarom de verbinding van mijn printer met de router steeds wegvalt. Ik moet vaak de router opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen. Zie bijgaand de foutmelding. Ik ben er nog niet uit.
Bekijk bijlage 362459

Ik gebruik nog steeds office versie 2007 en voor prive is dit voldoende. MS-Access 2007 geeft dus problemen. Ik kan het ook nog een keer op het Access forum zetten. Er moeten meer gebruikers hier tegenaan lopen. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die nog 2007 gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Ja, daar zit geen Access in. Wel aantrekkelijk om voor € 20 een officepakket 2019 te kopen. Bedankt voor de tip.
Ik zie dat je voor een tientje meer ook Acces krijgt.

Ik hoop toch deze foutmelding er nog uit te krijgen. Op Seniorenweb zeggen ze niet hoe de .cab geinstalleerd moet worden.
 
Laatst bewerkt:
Zit wel acces in hoor, staat op de doos en bijlages werken niet hier op deze manier.
En vermoedelijk die 2 bestanden kopiëren en overschijven naar waar de oude staan?
 
Foutcode 80070643 is opgelost via een reparatietool. Ik ben nu weer helemaal up to date. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan