Wine op Linux

Status
Niet open voor verdere reacties.
[zucht]
Neem nou maar eens contact op. je zult zien dat steunpunten een boel meer weten hoe en wat ze kunnen doen. Kan het echt niet, dan zeggen ze dat ook.
 
Ik zal maandag even bellen met ze. ben dan wel bang dat ik gelijk krijg maar hoor ik wel
 
Ik denk niet dat de issue is wie er gelijk heeft of krijgt, de issues is hoe men met het fenomeen Linux omgaat.

Je kan mij namelijk niet wijsmaken dat je deze middag én alle linken die ik je gegeven hebt, zorgvuldig hebt gelezen én dat je Virtualbox uitvoerig hebt uitgeprobeerd met bijv. een handleiding erbij, zoals in de link die ik gaf.
Geloof mij nou, daar zit wel degelijk een stuk geduld bij, wat je wel even moet hebben.

Ik hou het nu echt voor gezien. Linux is voor iedereen van toepassing, iedereen zou er mee kunnen werken, maar er blijven altijd mensen bestaan die beter bij Windows kunnen blijven. Ik zou je haast zeggen dat je maar beter Windows weer moet gaan installeren.
 
Ik heb windows ook weer opstaan daar heb tenminste drivers en software voor die voor linux niet bestaat

Ik kon namelijk in linux ook de taalpakketten niet installeren hij zij steeds dat ik geen internet verbinding heb terwijl ik op mozilla kon en mijn mails kon binnen halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
iedereen bedankt voor de reactie maar ik heb windows weer erop.
Ik krijg mijn randapparatuur niet werkend in Linux na 7 dagen proberen van smorgens 8 tot 23:00 uur ben ik inmiddels zat.
Linux is leuk voor te mailen en te internetten.
 
Nee hoor, met Linux kan je alles!
Als je maar goed leest, vraagt en gewoon geduld hebt om het te leren.
Ik las ergens anders dat je gelijk op je Mint 13 een mac look wilde.
Als je al niet gewoon de normale dingen onder de knie wilt krijgen, maar gelijk met zulke dingen gaat beginnen......................tja...............en dat in een tijdbestek van een uurtje..............en dan opgeven......

Daarom zei ik al tegen je, zet jij Windows er maar weer op.
 
Ben vandaag bij een steun punt geweest ander halfg uur lang, Ik heb van alle randapparatuur serienummers /type nummers mee genomen computer mee genomen.
Na anderhalf uur zoeken komt de mededeling dat ik niks aan Linux hebt omdat het niet gewerken hij zei zonder drivers zonder software gaat het niet werken.
Dus voor niks geweeswt 50 euro kwijt.
 
Steunpunten werken voor niets!!!!!!!!

mag ik weten wie dat is geweest dan?
 
Ik weet hoe hij heet maar goed het is niet mogelijk heb inmiddels windows en ben er klaar maar Linux is niks
 
Dan ga ik nu ter plekke twijfelen aan je gezegde dat je 50 euro moest betalen. Het is niet de bedoeling dat men geld vraagt.
Wanneer men naar iemand toe MOET, dan mag je reiskosten vragen. Is het bedrijfsmatig, dan zeg ik ook nog, okee.
Maar is het gewoon in de huiselijke sfeer, dan vind ik het schandalig en zou het liefst het steunpunt van mijn lijst halen.
Vandaar nog eenmaal de vraag: naar wie ben je gegaan?
 
Of jij twijfeld moet je zelf weten ik weet dat ik betaald heb en wie dat was hoe ik niet te zeggen en zeker niet op een forum.
Dit forum is om mensen met pc promelen te verhelpen niet om de discuseren en namen te geven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan