winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

dombo32

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2003
Berichten
88
Ik snap er niks van ik kan kleine rar bestanden gewoon uitpakken, en nu hed ik een wii spel gedownload van 4 gb en deze is ook ingepakt maar ik krijg steeds een foutmelding dat het beschadigd is maar anderen kunnen hem wel uitpakken.

gr dombo32
 
Ik snap er niks van ik kan kleine rar bestanden gewoon uitpakken, en nu hed ik een wii spel gedownload van 4 gb en deze is ook ingepakt maar ik krijg steeds een foutmelding dat het beschadigd is maar anderen kunnen hem wel uitpakken.

gr dombo32

Waarschijnlijk is het met downloaden toch niet helemaal goed gegaan. Ik denk(vrees voor je) dat je het opnieuw zal moeten downloaden:confused:
 
Als de partitie/schijfletter waarop WinRAR de tijdelijke bestanden zet van het type FAT32 is ipv. NTFS, dan kun je dergelijke meldingen krijgen.
Ook als de partitie/schijfletter waar de bestanden uiteindelijk naar toe moeten van het type FAT32 is (en er zijn bestanden bij die groter zijn dan 4 GB) dan kun je ook iets dergelijks krijgen.

Tijs.
 
ik kan me btw niet voorstellen dat het spel als rar is up geload, waarschijnlijk is het een iso en heb jij aangevinkt dat winrar die zou moeten openen.
 
Toevallig via usnet binnengehaald?
Heb je de par bestanden ook gedownload? Hiermee kan je die kapotte rarbestanden herstellen met quickpar.
http://www.binaries4all.nl/quickpar/

Heb je deze via een andere weg(bv torrent) dan kan het zijn dat de bron al corrupt is of dat er bij het downloaden iets is misgegaan.
 
Toevallig via usnet binnengehaald?
Heb je de par bestanden ook gedownload? Hiermee kan je die kapotte rarbestanden herstellen met quickpar.
http://www.binaries4all.nl/quickpar/

Heb je deze via een andere weg(bv torrent) dan kan het zijn dat de bron al corrupt is of dat er bij het downloaden iets is misgegaan.

hoi heb deze via een torrent site maar heb hem ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar werkte nog steeds niet.

gr dombo32
 
Als de partitie/schijfletter waarop WinRAR de tijdelijke bestanden zet van het type FAT32 is ipv. NTFS, dan kun je dergelijke meldingen krijgen.
Ook als de partitie/schijfletter waar de bestanden uiteindelijk naar toe moeten van het type FAT32 is (en er zijn bestanden bij die groter zijn dan 4 GB) dan kun je ook iets dergelijks krijgen.

Tijs.

Hoi bedankt voor je reactie maar wat kan ik nu het beste doen.
Hoe zie ik zoiets?

gr dombo32
 
Als je de bestanden download op een externe harde schijf bijv., dan zul je zo'n situatie krijgen (FAT32 naar NTFS).

Usenet ken ik erg goed, torrents werk ik weer niet mee. Komen hier ook geen herstelbestanden mee? Maar goed, dit zal niet het geval zijn omdat je niet op gereageerd hebt op een eerdere opmerking over Usenet..
 
Hoi bedankt voor je reactie maar wat kan ik nu het beste doen.
Hoe zie ik zoiets?

gr dombo32

Schijfbeheer starten: [Windows-toets]r toetscombinatie -> diskmgmt.msc
Daar in het bovenste deelvenster kijken in de kolom Bestandssysteem.

Succes,

Tijs.
 
Als je de bestanden download op een externe harde schijf bijv., dan zul je zo'n situatie krijgen (FAT32 naar NTFS).

Usenet ken ik erg goed, torrents werk ik weer niet mee. Komen hier ook geen herstelbestanden mee? Maar goed, dit zal niet het geval zijn omdat je niet op gereageerd hebt op een eerdere opmerking over Usenet..

ik had ook wat bestandjes op de externe schijf staan.

gr dombo32
 
Schijfbeheer starten: [Windows-toets]r toetscombinatie -> diskmgmt.msc
Daar in het bovenste deelvenster kijken in de kolom Bestandssysteem.

Succes,

Tijs.

ik zag dat de c-schijf in ntsc staat en de d-schijf fat32.
wat moet ik nu doen?

gr dombo32
 
Formatteren is niet nodig. Doe het volgende:
Indien XP: Start -> Uitvoeren -> cmd /k convert d: /fs:ntfs
Indien Vista: Snelkoppeling maken naar CMD.EXE op je bureaublad. Rechtsklikken op die snelkoppeling, en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".
Dan in het geopende CMD-venster: convert d: /fs:ntfs

Natuurlijk moet je op het moment van converteren géén bestanden open hebben staan op de D: schijf of er naar toe schrijven.

Succes,

Tijs.
 
Ik heb gekeken en schijf c en d zijn ntfs.

Graag duidelijke terugmeldingen aub: Je schreef eerder dat d FAT32 was. Nu is het NTFS.
1. Heb je (dus) die d schijf geconverteerd naar NTFS? (Zie mijn eerdere posting).
2. Heb je nu het probleem nog waar je deze discussiedraad mee begonnen bent?

Tijs.
 
Ja heb het net zo gedaan wat jij zei met de d-schijf en daarna heb ik datzelfde gedaan met de c en gaf hij ook ntfs aan maar het nog steeds niet opgelost.

gr dombo32
 
Download het bestand opnieuw, en kijk dan of je probleem er nog is. Per slot kan van rekening kan het ook zijn dat je bij het opslaan toendertijd al tegen het FAT32 probleem bent aangelopen (dus de opslaggrens per bestand van 4 GB op FAT32 partities/schijfletters).

Succes,

Tijs.
 
heb hem opnieuw geinstalleerd maar ik kan nu wel bestanden uitpakken van 100 mb en zo maar geen van 3gb ofzo.
Kan ik dat op een andere manier doen.

Gr Dombo32
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan