Wireless schakelaar op laptop kan niet meer worden aangezet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimcb

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2015
Berichten
6
Hallo,
Sinds gister werkt mijn WiFi opeens niet meer. Er staat dat er geen verbindingen beschikbaar zijn. Kabelinternet werkt nog wel, alleen draadloos opeens niet meer. Nu heb ik een vermoeden de schakelaar/toets (verschilt per laptop) met Wireless LAN uitstaat (dat zorgt dus denk ik voor dat de WiFi het doet en je draadloos kan internetten), bij mijn Asus laptop kan je dat aandoen met de toetsen FN + F2. Het probleem is alleen dat die toetsen niet werken. De rest van de toetsen met F (F3, F4, F5 etc) werken wel. Ik weet nu niet meer wat ik kan doen om het aan te zetten.
 
Zet eens een systeemherstelpunt terug van toen nog wel werkte.
 
Hoi
heb jij op je laptop tussen de functietoetsen en je scherm een paar lampjes staan, waaronder eentje met het wifi symbooltje? Indien dit het geval is druk eens op het lampje. bij sommige modellen is dit ook de schakelaar. zoniet moeten we verder zoeken.
 
Het wifilampje staat uit, je kan die aanzetten door op fn+f2 te drukken maar die werkt niet bij mij.
 
Keyboard utility opnieuw installeren vanaf de Asus website.
Begint met Asus ATK, zoals het voor mijn laptop Asus ATKOSD2 heet.

Tijs.
 
Het model is X54C en modelnummer asus x54c-sx109V
 
Laatst bewerkt:
Zie bericht dnties, dat was mijn volgende stap dus dat eerst uitvoeren :thumb:
 
Ik gaf mijn oplossing een goede kans van slagen, mooi dat het inderdaad gewerkt heeft.

Graag nog je vraag als opgelost aangeven, ajb.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan