wizard afbeeldingen afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tropicalia

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2009
Berichten
7
Hoi,

Ik heb het volgende probleem; ik wil mijn wizard afbeeldingen afdrukken uitschakelen, omdat ik hiermee niet op "ware grootte" kan printen, maar alles wordt aangepast aan de paginagrootte.

Ik zou graag één van de volgende dingen willen
- Deze wizard compleet uitschakelen
- Ergens kunnen instellen dat er op ware grootte afgedrukt wordt

Ik hoop dat iemand me kan helpen, bij voorbaat dank!!!

Shantie
 
Als je de afbeelding opent met het programma waarmee deze is gemaakt en vervolgens kiest voor bestand -> afdrukken dan kan je volgens mij alles instellen zoals je wilt.
 
Hoi,
nee helaas, ook als ik dat doe, opent de wizard automatisch...
En ik kan slechts kiezen uit een aantal "beschikbare indelingen", maar daar staat helaas niets tussen op ware grootte...
Toch bedankt voor je reactie Flow.

Groetjes
Shantie
 
Als je met je rechtermuisknop op het bestand klikt en vervolgens gaat naar <openen met> kun je zelf kiezen met welk programma de afbeelding opent.
 
Ook dan opent de wizard...
Helaas is het enige programma die ik heb MS Paint, waarmee ik wel op normale grootte af kan drukken, alleen is de kwaliteit dus om te huilen.
Maar geen idee hoe ik de wizard uit kan schakelen?
 
Geen idee hoe je het uit kunt schakelen.
Wat je nog wel zou kunnen doen is irfanview downloaden, dit is een gratis programma, waarmee je vervolgens je afbeeldingen kan openen en printen.
 
Hallo mensen,

Nog steeds geen idee hoe je de wizard uit kunt schakelen helaas. Mocht er iemand nog een tip hebben, dan hoor ik het graag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan