WMP Albumhoezen verwijderen van pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goertje

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Berichten
52
Hoe verwijder je de albumhoezen? Je kan ze nergens vinden naar mijn idee, ook niet als je verborgen bestanden aanzet. Als ik met Nero bestanden wil toevoegen, zie ik de bestanden AlbumArt wel staan, hoe verwijder ik ze op een normale manier en waar worden ze opgeslagen?

Tis in principe toch overige schijfruimte
 
Ben geen WMP fan

Het zijn of gifjes of Jpeg's.

Moet te vinden zijn met Thumbnails van Irfan.

Maar je schijf moet wel echt klein zijn om je daar zorgen over te maken, vergeleken bij de muziek is het niet meer dan 0.3 tot 1% van het het geheel.

Eric.:thumb:

P.S. Album Art is heeeeel iets anders, daar kun je zelf hoesjes maken.
 
Laatst bewerkt:
Dat is meestal de folder.jpg en dat zijn verborgen systeem bestanden net zo als de thumbs en desktop.ini..

Je het bij map opties weergave een regel staan die zegt "beveiligde systeem bestanden verbergen" (of zoiets ik heb engels) deze moet je uitvinken en "verborgen bestanden weergeven" moet je aanvinken.. :) Dan zal je de folder.jpg wel kunnen vinden.. :)
 
heey dankjewel, das handig


mn schijf is niet klein, ik wil gewoon zo'n onzin niet drop, ik kijk er nooit naar (zeker niet in WMP 10) dus ja dat kan ik net zo goed draf gooien.. T werkt voor mij tzelfde als cookies, ik heb er niks aan en als je t niet vaak verwijderd, heb je binnen de kortse keren toch een aantal MB te verwijderen

bedankt iig
 
Nog als aanvulling, WPM en iTunes slaan die Albumafbeeldingen op in de zelfde map als waarin de gekochte of de geripte muziek wordt opgeslagen.
Dus map met "naam album", daarin dan de tracks en de "Album-art".
Zie het voorbeeld van een door mij geripte CD waar iTunes de hoes en folder bij zocht.


.
 

Bijlagen

  • Albums.jpg
    Albums.jpg
    56,6 KB · Weergaven: 158
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan