Wordfeud op IPAD

jannus

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
137
Als ik Wordfeud op mijn IPAD speel krijg ik bij elke zet die ik doe een reclamegame welke ik met moeite kan stoppen.
Niet te spelen dus maar hoe kom ik daar van af.
Als ik Wordfeud op mijn android telefoon speel geen last.
 
En de makers die alle updates faciliteren, en servers draaiende houden voor de miljoenen mensen, die horen niks te verdienen?
Heb je daar al over nagedacht?

Ik weet niet op alles op hetzelfde account zit? Maar je kan een abonnement nemen, als Wordfeud dat ondersteunt.
 
Sowieso heb je op een Android een andere reclame policy dan op een iOS. Dus dat vergelijken is zinloos. Een Android tablet kun je dan weer wél met een Android telefoon vergelijken. Overigens een wonderlijke keuze om een Android telefoon te combineren met een iPad. Dan heb je ‘the worst of two worlds’ als je het mij vraagt.
 
Als je WordFeud gewoon koopt in de App Store van Apple ben je af van de reclames, en je krijgt er extra opties voor terug...
 
Uit nieuwsgierigheid: geldt dat dan ook voor de Android variant? Of ben je dan twee keer geld kwijt?
 
Ik heb geen Android, weet dit dus niet.
 
Uit nieuwsgierigheid: geldt dat dan ook voor de Android variant? Of ben je dan twee keer geld kwijt?
Dan ben je twee keer geld kwijt voor de Premium versie zonder reclame.
Het is anders wanneer je een iPhone en een iPad hebt en op allebei die apparaten Wordfeud Premium wilt hebben. Dan hoef je maar een keer te betalen.
 
Dat vermoedde ik al :). Nóg een reden om alle spullen op één platform te houden :D. Zonder overigens een voorkeur voor één systeem uit te spreken; ik snap best dat mensen tevreden zijn met Android. Zelf werd ik er Gallisch van; dus geef mij maar een iPad.
 
Voorheen, had een jaartje de iPad niet gebruikt, kon ik prima spelen. Nu na elke set direct reclame is Wordfeud op de ipad onbespeelbaar. Denk dat er iets anders aan de hand is.

Overigens las ik dat er diverse mensen zijn die betaalden en toch nog reclame kregen ??!!
 
Voorheen, had een jaartje de iPad niet gebruikt, kon ik prima spelen. Nu na elke set direct reclame is Wordfeud op de ipad onbespeelbaar. Denk dat er iets anders aan de hand is.

Overigens las ik dat er diverse mensen zijn die betaalden en toch nog reclame kregen ??!!
Dan zou ik bij de maker klagen. Ik verwacht niet dat die hier op HelpMij zou zitten :).
 
Een beetje reclame of een paar eurootjes betalen interesseert me niet. Maar een reclamebombardement op de ipad waardoor Wordfeud onbespeelbaar wordt is apart en fascineert me. Overigens wordt de maker al beticht van fraude. Denk dat ik maar eens de techniek in duik. Ben niet voor niets software engineer. Bedankt voor de reacties.
 
Een beetje reclame of een paar eurootjes betalen interesseert me niet. Maar een reclamebombardement op de ipad waardoor Wordfeud onbespeelbaar wordt is apart en fascineert me. Overigens wordt de maker al beticht van fraude. Denk dat ik maar eens de techniek in duik. Ben niet voor niets software engineer. Bedankt voor de reacties.
Daarom kan je jouw klacht beter bij de makers neerleggen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan