Opgelost WordPress dashboard is leeg!

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Angela69

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2017
Berichten
198
Hallo,
Ik heb een pagina in Wordpress laten maken, die is aan de voorkant zichtbaar, maar in de WP-Admin staat er helemaal niets onder dashboard, geen pagina's; plugins, niks

Heeft iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?

groetjes Angela
 
Láten maken, heb je wel voldoende rechten?
Weet je zeker dat je als admin inlogt op juiste website?
Andere browser proberen?
 
Láten maken, heb je wel voldoende rechten?
Weet je zeker dat je als admin inlogt op juiste website?
Andere browser proberen?
1710283030747.png
Láten maken, heb je wel voldoende rechten?
Weet je zeker dat je als admin inlogt op juiste website?
Andere browser proberen?

Ik zit al in de back-end, heeft dus niets met rechten te maken, maar zoals je nu kunt zien: er staat niets onder profiel
 
Welke url? Dan kunnen wij ook dingen proberen…
 
Laten maken? Dan toch maar even de maker contacten lijkt mij.
 
Ik heb het idee dat je een aantal rechten lijkt te missen.
 
Ik zit al in de back-end, heeft dus niets met rechten te maken, maar zoals je nu kunt zien: er staat niets onder profiel
Zeker wel De maker heeft jou minder rechten gegeven, zodat je niets kan "verknallen". Is zijn denkwijze waarschijnlijk. Daarom, neem contact op met de maker!!
 
Als dat zo is, dan vind ik het ook vrij bizar dat er geen post-rechten zijn... 🤷‍♂️
Hoe wil je anders jouw content beheren?
 
Hartelijk dank voor alle mooie reacties, maar ik begrijp het niet.
De maker is niet meer aanspreekbaar, vandaar dat ik hulp in dit forum kan vinden.
Mijn url: primaklus.nl
 
Heb je toegang tot de FTP en de database?
 
houd ook volgend commentaar in achterhoofd te zien in bron onderaan

Page cached by LiteSpeed Cache 6.1 on 2024-03-12 22:07:46
 
Maar er staat helemaal geen data op, teksten, afbeeldingen, en andere zaken die je wilt. Dus als de maker dit gemaakt heeft voor je, dan ben je gepiepeld toch.

Ik bedoel, heb je helemaal geen andere wachtwoorden gekregen, zoals Aar schrijft?
En waarom is de maker niet meer bereikbaar?
En wat een rare inlogafbeelding? Lijkt niet op standaard van WordPress.
 

Bijlagen

  • Screenshot 2024-03-13 at 22-03-25 Log In ‹ Primaklus — WordPress.png
    Screenshot 2024-03-13 at 22-03-25 Log In ‹ Primaklus — WordPress.png
    38,5 KB · Weergaven: 0
Toch is het Wordpress, met een ARmember plugin:

Check de HTML maar. ;)

Mijn advies: Stel de bouwer officieel in gebreke als die niet reageert. Desnoods brieven naar huis, mailadressen die je vindt. Where ever....
Jij wou een website hebben waarop je uiteraard jouw content kan aanpassen, maar dat maakt diegene jou onmogelijk.

Maar als je FTP en databasetoegang hebt, dan kan je ook zelf een nieuw account aanmaken met alle rechten. Heb je die toegang? Desnoods kan je dit uurtje-factuurtje claimen, en hopen dat hij betaalt.
 
Update:
Ik zie dat de website pas bestaat:

Registered On 2023-09-17
Updated On 2023-11-06

Ik zie ook waar de hosting (It is hosted by: Duocast B.V., Organization name: Cloud86 B.V) is en andere zaken die belangrijk zijn voor jou. Zie screenshot. Zou Duocast eens mailen of bellen.

En deze link https://digital.com/who-is-hosting-this/#search=primaklus.nl

ps. aan Aar: wat moet je daarmee als zijnde een normale website? Ik heb er trouwens nog nooit van gehoord.
 

Bijlagen

  • Screenshot 2024-03-13 at 22-05-39 primaklus.nl whois lookup - who.is.png
    Screenshot 2024-03-13 at 22-05-39 primaklus.nl whois lookup - who.is.png
    49,4 KB · Weergaven: 3
@femke98 Als ik de website van Duocast bekijk, dan wekt mij dit meer de indruk dat ze een hostingbedrijf zijn, en geen websites bouwen. Ik denk dat @Angela69 wel ergens contact/bedrijfsgegevens heeft van diegene die het gebouwd heeft, en die de site daar lijkt te hosten.

Oplossingen:
In gebreke stellen of zelf de boel (laten) fixxen, en een claim neerleggen. En eventueel rechtsbijstand inschakelen als het op niks uitloopt.
 
Wat een reacties al dan niet relevant.
Ik host zelf bij Cloud86 en heb toegang gegeven aan iemand die de eerste pagina er op heeft gezet. Die iemand (uit Macedonië) is niet meer in de lucht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Angela69 Het delen van een wachtwoord raad ik NIET aan. Je weet nooit of iemand op een bepaalde manier kwaads in de zin heeft. Daarnaast is het niet relevant omdat we al een screenshot zagen.

Maar kan je ook even reageren op mijn gestelde vraag van 18:18 uur?
 
@Angela69 Het delen van een wachtwoord raad ik NIET aan. Je weet nooit of iemand op een bepaalde manier kwaads in de zin heeft. Daarnaast is het niet relevant omdat we al een screenshot zagen.

Maar kan je ook even reageren op mijn gestelde vraag van 18:18 uur?
Ongetwijfeld, maar ik werk daar zelf nooit mee, maar doe alles via Wordpress
 
Je weet hoe je phpmyadmin moet bereiken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan