Hulp bij accountherstel
Heb je geen toegang tot je primaire e-mailadres en heb je geen sms-nummer ingevoerd voor herstel? Geen probleem! Als je je e-mailadres of gebruikersnaam niet meer weet of meer hulp nodig hebt, kun je ons formulier voor accountherstel invullen. We vragen je dan de volgende informatie te verstrekken:
- Accountgegevens: als je je gebruikersnaam of e-mailadres voor WordPress.com nog weet, voer deze informatie dan in. Als je deze informatie niet meer weet, vink dan het vakje Ik weet mijn geregistreerde e-mailadres of gebruikersnaam niet meer aan en voer het internetadres van je blog in.
- E-mailadres voor contact: wij moeten contact met je opnemen om je weer toegang tot je blog te geven. Voer hier het gewenste e-mailadres voor contact in. Controleer je e-mailadres nog een keer extra op spelfouten!
- Eigendomsbewijs van account: aan de hand van diverse gegevens controleren we of jij de eigenaar bent van het account. Voer alle informatie in die je kunt verstrekken.
- PayPal-transactienummer: als je een upgrade voor je blog hebt aangeschaft, kun je via het PayPal-transactienummer weer toegang krijgen tot je account. Aan de hand van deze aanwijzingen kun je een PayPal-transactienummer achterhalen.
- Activerings-URL of -sleutel: Wanneer je inlogt, mailen we je een unieke activeringslink of -sleutel om je account te verifiëren.
- Tweestapsverificatiecodes: als je tweestapsverificatie hebt ingeschakeld voor je account, kun je een actuele code van je Authenticator-app invoeren om te bewijzen dat jij de eigenaar bent van het account.
- Extra gegevens: voer alle andere informatie in waarvan je denkt dat die relevant kan zijn.
- Wij nemen automatisch contact op met onze Happiness Engineers die je helpen om weer toegang te krijgen tot je account. Zij controleren je account en nemen contact met je op (via het E-mailadres voor herstel dat je hebt opgegeven) voor de herstelopties