X . ( maal ) CD /DVD .....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
420
Met betrekking tot DVD RW had ik hier al eerder vragen gesteld, een nog niet : hoe vaak kan je nu een CD RW of DVD RW herschrijven of overschrijven ? :rolleyes:

Gr. Leon25. :cool:

Uiteraard heb ik het eens op de verpakking proberen te vinden .... noppes. :eek: :confused:
 
Met betrekking tot DVD RW had ik hier al eerder vragen gesteld, een nog niet : hoe vaak kan je nu een CD RW of DVD RW herschrijven of overschrijven ? :rolleyes:

Gr. Leon25. :cool:

Uiteraard heb ik het eens op de verpakking proberen te vinden .... noppes. :eek: :confused:

Geloof dat ik eens gelezen heb dat het gemiddeld 1000X is.
Maar het legt er ook aan hoe je er zelf mee om gaat.
Probeer krassen te verkomen, berg ze droog en donker op, leg ze niet in de zon e.d.
 
Uit het artikel op deze site deze tekst gelicht (onder het kopje Standaarden nader bekeken):

"De levensduur wordt op vijf tot 10 jaar of 1000 maal herschrijven geschat. Pioneer is de trekker van deze DVD-recorder-standaard.
De DVD-RAM is bedoeld als een compacte harde schijf. Dankzij de cartridge wordt een lange levensduur gegarandeerd.
Tot 100.000 maal beschrijven moet mogelijk zijn."
 
:) das echt te gek ! Ik ga nu zeker verder zoeken voor de technische gegevens van zo'n schijf. Zeer interessant.

Beide bedankt voor jullie reactie ! :)

Leon25 :cool:
 
Boeing_737 vraagje ( slot )

Als dat zo mogelijk is hier zo'n vraag te stellen, heeft u deze naam gekozen ivm luchtvaartbetrekkingen ? Zoja, de 737 is een erg mooi toestel !

Gr. Leon25.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan