Xp-iso-builder 3.0.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jee es

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Berichten
50
Heeft iemand dit programma al gebruikt en met welk resultaat ?
Is er een manual over ?

Bvd

Jan
 
Laatst bewerkt:
Deze site had ik al gevonden .Toch bedankt . Voldoende kennis van engels of duits weerhoud me van het gebruik van het programma .
Daarom zoek ik een manual o.i.d. in het nederlands .

Jan
 
Het programma heb ik uiteindelijk geïnstalleerd .
Spijtig genoeg merk ik dat het uiteindelijk resultaat onherkenbaar is als een computer naar een xp-schijf vraagt .
Dus is het programma voor mij onbruikbaar .

Jan
 
Spijtig genoeg merk ik dat het uiteindelijk resultaat onherkenbaar is als een computer naar een xp-schijf vraagt .
Kun je iets meer info geven over wat je hier bedoelt jee es.

Misschien kun je een Printscreen uploaden van het scherm waar het mis gaat.

Printscreen van alleen het geopende venster : [Alt]+[PrtScn] toetscombinatie

Start > Programma's > Bureau-accessoires > Paint, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen
Uploaden via de Paperclip knop bij aanmaak van een bericht. Daar Bladeren kiezen, dan Uploaden knop, dan Sluit venster

Greetz
 
Gewoon en de klassieke boodschap : kan het gezochte bestand niet vinden op de cd, of iets van die strekking .
Ik heb besloten om er niet meer tijd in te steken en heb gemailt naar de fabrikant ,Fujitsu-Siemens, en trachten uit te leggen dat het systeem met hun recoveryschijf niet voor de 100% voldoet , samen met een omschrijving van het probleem .
Afwachten nu wat zij zeggen .
Tot dan laat ik het voor wat het is .
Bedank voor het meedenken

Jan
 
Ok,dank voor je terugmelding en hopelijk komt Fujitsu-Siemens met een oplossing.

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan