you tube filmpje in powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

etienne1

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2009
Berichten
10
Hallo,

ik wil een youtube filmpje in een powerpoint presentatie plaatsen. Dit lukt mij maar nu wil een stukje van een filmpje plaatsen.(via ontwikkelaars /meer besturings elementen / eigenschappen /de link plakken bij movie ) Ik heb dit stukje geknipt via tubechop maar als ik deze link plak in mijn powerpoint open dit de pagina van youtube pagina en niet alleen het filmpje.
Ik wil het filmpje kunnen openen zonder de pagina van youtube te openen?

wie weet raad.
 
Dan zul je eerst het youtube filmpje moeten downloaden op je eigen HD en dan verwerken in de powerpoint. de plugin fastesttube kan dit heel mooie voor je doen. Ik denk alleen dat deze extensie alleen onder firefox werkt maar google maar eens.

Als je deze extensie hebt geïnstalleerd krijg je op de youtube pagina extra een hele mooie knop om het filmpje te downloaden.

grtjs jjw
 
you tube filmpje hacken

Hoi,

het lukt me wel om een filmpje in de powerpoint presentatie te plaatsen maar nu wil ik alleen een stukje van de film plaatsen. Dit uitknippen kan via tubechop (hacken) maar de link die ik dan krijg : http://www.tubechop.com/watch/143158 krijg ik niet geplaatst zoals ik het anders doe. Het orginele filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=PUe_9yx0VF0 als ik dit plaats moet ik de
'watch?v' veranderen in 'v/' Dan opent het filmpje in mijn powerpoint zonder youtube te openen. Ik heb ook al geprobeerd mijn gehackt filmpje af te halen via youtube downloader zodat ik het zelf terug op youtube kan plaatsen maar dit lukt me niet.
 
In theorie kan Powerpoint hier ook niet mee overweg, jij plaats het gedeeltelijke filmpje op je powerpoint maar achter de schermen ziet powerpoint alleen maar een link dus volgt hij deze link en komt dan uit op de youtube site, die zal dan worden opgestart. Je zult echt het filmpje moeten downloaden, zelf moeten bewerken met een video editor of windows movie maker meestal wel meegeleverd met je pc en dan het stukje wat je geknipt en geplakt hebt, letterlijk als een movie in powerpoint plaatsen.

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan