Zeer belangrijke vraag over videokaart en laptop/notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij de ATI radeion ofzowiets en dan x1300 of x1400.. en dan 256 MB gedeeld geheugen weet je,.

dankjewel alvast hoor
 
ik heb het even nagekeken hier komt iej dan

256 MB ATI Mobility Radeon X1400 Graphics card, PCI- Express x 16

???
dankjewel alvast en was het leuk inn zuid afrika?:p
 
sorry dankjewel alvast he hahah je hebt me erg geholpen dankjewel is erg fijn :)
 
maar je zei dat de x1300 het wel zou doen... doet die het wel daarmee dann
 
Sorry, lees even terug, ik heb nergens beweert dat sims2 WEL zou werken met een x1400... Dat je nu een super videokaart hebt is fantastisch voor een heleboel applicaties, alles loopt gewoon lekkerder... maar sims2 is gewoon voor een grafische kaart een zeer zwaar spel! Dell beweert, op haar amerikaanse site, dat het werkt... zij prijzen die inspiron 6400 met de x1400 zelfs aan als "gamers notebook".... maar zij gaan er dan ook van uit dat er 1024 mb geheugen in zit....

De vastloper met ialmrnt5 zul je niet meer krijgen, maar veel gebruikers hebben problemen met een dll [ati3duag.dll] die vastloopt... die is ook wel weer te vervangen door een "verbeterde" en bij sommigen werkt het dan wel goed, maar het blijft "tricky" ....

Nogmaals, sims2 is zelfs voor een gemiddelde desktop een zware dobber [lees maar even de systemrequirements die bij het spel zitten]
 
waarom zou die het met de x1300 wel doen maar niet met de x1400 heb ik zeker weer en te goede gekozen :(:(
 
DELL [dus niet IK] zegt dat het werkt... maar de meningen lopen uiteen... de x1400 is beter dan de x1300 dus dat is positief....... IK weet het niet... sims2 vraagt heel veel van je videokaart......

Ik zoek nog even verder.......
 
ik heb de sims al op me laptop gespeeld al enkele keren best lange tijd. soms wel us een uur.. betekent dit misschien dat iej werkt???:) :rolleyes:
maar nu komt donderdag de sims 2 huisdieren uit.. zouw het zo kunnen dat als de gewone sims 2 het erop doet.. dat alsk ik dan als enigste uitbreiding de sims 2 huisdieren erbij zet.. dat diej het gewoon doet... als je dit weet fantastische ;) ;) ;) :) :D
 
Als dit werkt gaat "pets" het ook doen... EA stelt geen extra eisen aan de PC om deze uitbreiding te kunnen spelen....

Maar de spellen zijn eigenlijk voor consoles [Xbox, etc.] ontwikkeld... een PC [of laptop] heeft hier altijd wat meer moeite mee omdat er nog allerhande Windows programma's op de achtergrond draaien.... en die vreten ook computertijd en geheugen

Een oplossing zou zijn [dat deed ik bij flightsimulator] om een nieuwe gebruiker aan te maken en daar geen enkel ander programma dan SIMS2 aan te hangen [dus alle ballast die je kunt verwijderen gewoon weghalen: geen office, geen e-mail, geen adobe readers, niks]
 
okeej hartstikke bedankt voor je hulp.. sorry dat ik zoveel gevraagd heb,, hahah als ik weer een vraagje heb kom ik weer terug via deze.. anders kank het vast niet meer terugvinden haha.. hartstikke bedankt alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan