• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoek en vervang vindt niets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk Varossieau

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Berichten
49
Hallo Allemaal,
Ik ben druk aan het vertalen en moet dus teksten/woorden zoeken en vervangen.
Dat ging heel goed totdat ik besloot regeleinden (harde returns) in cellen te verwijderen. Met Alt 010 vervangen door een spatie.
Het bestand heb ik opgeslagen. Daarna vindt de functie "Zoek en vervang" geen enkel woord meer dat ik intyp.
Ik gebruik geen opmaak, zoek in blad en kolom (andere methodes ook geprobeerd) Trouwens geen instelling veranderd na het verwijderen van regeleinden in cellen.

Heeft iemand een idee wat er veranderd kan zijn waardoor mijn zoek en vervang niet meer werkt?

zoek-en-vervang.jpg
 
Opgelost

Waarschijnlijk een krom Voltje ergens. Ik heb alles afgesloten en ben opnieuw opgestart. Nu werkt het weer.
Ik zal hem afsluiten
 
Met welk programma werk je?

Als ik in Word tegen een dergelijk issue aanloop, helpt het vaak om Word te sluiten en het bestand opnieuw te openen. Vervolgens werkt zoek-en-vervang wel.
 
Met welk programma werk je?

Als ik in Word tegen een dergelijk issue aanloop, helpt het vaak om Word te sluiten en het bestand opnieuw te openen. Vervolgens werkt zoek-en-vervang wel.

Ik was in Excel bezig, maar na het afsluiten en opnieuw opstarten doet hij het inderdaad gewoon weer. Geen idee wat er dus mis was. Toch bedankt voor je reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan