• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zoeken en/of optellen met tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

em1978

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2013
Berichten
10
Zou iemand mij kunnen helpen met een formule voor het volgende:

Op het tabblad Planning kan in cel O2 een wachttijd worden in gevuld, nu zou ik willen dat in cel P2 het bedrag komt te staan wat bij die debiteur hoort, tabblad tarieven klanten. De wachttarieven is per 15 minuten.

voorbeeld: ik type in cel D2 1005 in ( debiteur nummer ), en in cel O2 30 ( minuten ) Dat in cel P2 dan als antwoord komt € 7.50

Het zelfde eigenlijk zou ik op het tabblad Planning willen in cel Q2 dat als ik daaraan geef 10 dat er word gekeken naar het debiteur nummer en dat 10 wordt vermenigvuldigt met het bedrag wat bij die debiteur hoort op tabblad tarieven klanten.


Het bestand is te groot om te uploaden, hier onder staat een link naar het bestand toe.

https://www.dropbox.com/s/toxp8zs9hu443cf/Planning en Debiteuren 2014_3.xlsx


Alvast bedankt voor de evt hulp.

Groetjes Emmanuel
 
Cobbe dit is helemaal zoals ik het bedoelde. Top!

Heb je voor mij alleen misschien nog een tip hoe ik er voor kan zorgen dat er niet #N/B in de lege cellen komt te staan.

Alvast bedankt en goed uit einde

Groetjes Emmanuel
 
om #N/B te voorkomen gebruik je dezelfde Als.Fout functie als die in kolom E is gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan