goedemorgen,
In de bijlage heb ik een klein bestand opgenomen.
Zelf dien ik een totaal overzicht van verschillende projecten te maken. Er zijn in totaal 30 projecten, waarvan er in dit spreadsheet 2 getoond worden. In het tabblad Blad1 wil ik een overzicht maken waar de gegevens uit tabblad 1 en 2 worden berekend. Nu kan ik dit met verticaal zoeken doen, maar de kosten die op regel 1 vermeld worden in het tabblad Blad1, kunnen op verschillen regels staan. Verder zou ik in de formule het zou willen maken dat wanneer er een nieuw project bij komt dit op regel 3 van het tabblad Blad1 wordt toegevoegd, er gelijk de juiste gegevens worden berekend.
Kan dit wellicht bereikt worden met de index-formule? Hier ben ik niet erg bekend mee
In de bijlage heb ik een klein bestand opgenomen.
Zelf dien ik een totaal overzicht van verschillende projecten te maken. Er zijn in totaal 30 projecten, waarvan er in dit spreadsheet 2 getoond worden. In het tabblad Blad1 wil ik een overzicht maken waar de gegevens uit tabblad 1 en 2 worden berekend. Nu kan ik dit met verticaal zoeken doen, maar de kosten die op regel 1 vermeld worden in het tabblad Blad1, kunnen op verschillen regels staan. Verder zou ik in de formule het zou willen maken dat wanneer er een nieuw project bij komt dit op regel 3 van het tabblad Blad1 wordt toegevoegd, er gelijk de juiste gegevens worden berekend.
Kan dit wellicht bereikt worden met de index-formule? Hier ben ik niet erg bekend mee