NIP.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
2.258
Hai,

Ik krijg de foutmelding dat NIP.exe een fout heeft.

Telkens als ik met grabit download, krijg ik dit probleem na een tijdje.

Daardoor werkt mijn pc traag en krijg ik moeizaam mailtjes binnen via outlook express, ook logisch want NIP is natuurlijk Norman Internet Protection.

Wat kan ik hier tegen doen?
 
heb je in de configuratie van NIP iets gewijzigd of heb je de standaard instelling overgenomen.
 
gebruikt grabbit ook poort 119.
als je die foutmelding krijgt krijg je dan nog meer informatie.
norman heeft een goede en snelle helpdesk hoor.
kun je ook mailen.
 
Inderdaad grabit gebruikt poort 119


Ja er staat nog meer , zal dat in een volgende post neerzetten.
 
je zou een repair kunnen uitvoeren.

via de verkenner even naar de norman map dan naar nvc dan naar bin en dan delnvc5
daarna klik je op repair.
 
Gedaan probleem blijft.
Als grabit ongeveer een half uur aan het downloaden is krijg ik deze foutmelding.

Staat alleen dat er een fout opgetreden is in NIP.exe meerniet.
 
Hier houd mijn kennis van norman de virusscanner op.
Als ik jou was dan zou ik de vraag even bij norman droppen.
 
Hai,

Ik krijg de foutmelding dat NIP.exe een fout heeft.

Telkens als ik met grabit download, krijg ik dit probleem na een tijdje.

Daardoor werkt mijn pc traag en krijg ik moeizaam mailtjes binnen via outlook express, ook logisch want NIP is natuurlijk Norman Internet Protection.

Wat kan ik hier tegen doen?

Voer de volgende stappen uit om weer te kunnen downloaden met grabit.

- Sluit uw Download programma (Grabit).
- Open via het N-icoon van Norman de "Configuratie Editor".
- Zet onder "On-access Scanner" (lokale gebruikers en externe gebruikers) bij het onderdeel "Uitsluiten van scannen" een vinkje bij "Bestanden op netwerkstations", als dit niet al aangevinkt staat.
- Ga vervolgens naar internet protection onder Norman Virus Control, schakel "Nieuwgroepen (NNTP)" uit.
- Herstart de computer.
- Start de download cliënt en begin maar weer met het downloaden.
 
Gedaan probleem blijft.
Als grabit ongeveer een half uur aan het downloaden is krijg ik deze foutmelding.

Staat alleen dat er een fout opgetreden is in NIP.exe meerniet.

Voer de volgende stappen uit om weer te kunnen downloaden met grabit.

- Sluit uw Download programma (Grabit).
- Open via het N-icoon van Norman de "Configuratie Editor".
- Zet onder "On-access Scanner" (lokale gebruikers en externe gebruikers) bij het onderdeel "Uitsluiten van scannen" een vinkje bij "Bestanden op netwerkstations", als dit niet al aangevinkt staat.
- Ga vervolgens naar internet protection onder Norman Virus Control, schakel "Nieuwgroepen (NNTP)" uit.
- Herstart de computer.
- Start de download cliënt en begin maar weer met het downloaden.
 
Probleem zal na 2 jaar wel opgelost zijn maar in ieder geval niet meer aktueel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan