Help!! Recovery Aldi Computer 8083

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppedein

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Ik ben in bezit van een Aldi computer md 8083. (van Vorig jaar maart) Nu was ik van plan de computer in kooptoestand te herstellen, maar tot mijn spijt mis ik de file die hiervoor nodig is. Namelijk de file cwsdpmi.swp. (verborgen bestand)
Zou iemand mij die file kunnen mailen? En dan meteen zeggen waar die file precies hoort te staan.
Voor een snel antwoord ben ik zeer dankbaar.

Ik vrees dat ik je geen snel antwoord kan geven, maar...

Ik heb eens gekeken. Is het er 1 van Medion? (vast wel, is het vaste merk bij Aldi). Ik zou hun helpdesk eens raadplegen. Zij kennen dit probleem vast. (Half de wereld heeft dat probleem, als ik het zo zie)
En op geen enkele plaats zie ik een concrete oplossing staan.

James:)

Ik ben in bezit van een Aldi computer md 8083. (van Vorig jaar maart) Nu was ik van plan de computer in kooptoestand te herstellen, maar tot mijn spijt mis ik de file die hiervoor nodig is. Namelijk de file cwsdpmi.swp. (verborgen bestand)
Zou iemand mij die file kunnen mailen? En dan meteen zeggen waar die file precies hoort te staan.
Voor een snel antwoord ben ik zeer dankbaar.

Heb je inmiddels een antwoord gevonden?
Ik heb hetzelfde probleem namelijk. Heb medion gebeld maar ze kunnen me niet helpen omdat ik geen garantie meer heb.
Groeten Bert

Welkom,

Het topic is meer dan 2 jaar oud. Graag zelf een topic openen en je probleem voorleggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan