wat kan iemand aan de hand van ip adres achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stein27

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2005
Mijn is wat kan men achterhalen aan de hand van mijn ip adres.
Ik had iemand toegevoegd aan msn dacht dat het iemand anders was en toen had ik een creep aan mijn fiets hangen. Doordat ik hem blokkeerde stuurde hij mij een mail waarin hij zei dat hij mijn ip adres had en dat ik nu iets kan verwachten, dat ik er aan ga enz enz.

Maar kan hij nu mijn adres achterhalen of euhh en wat kan ik er aan doen???

Hij kan alleen je provider achterhalen.
Als jij voor een goeie internetbeveiliging zorgt is er niks aan de hand. Hij kan in ieder geval niet je huisadres achterhalen.
Gewoon bluf van zo'n *****...

Laatst bewerkt:
Inderdaad, dikke onzin dus.

Of je moet ergens op internet je naam en adres gegevens bekend gemaakt hebben zodat ie kan zoeken op je email adres...

Zo niet ? Don't worry... t'is gewoon stoer praat van een persoon die duidelijk problemen heeft met z'n eigen leven.

IP adres via MSN kan trouwens ook niet.. gaat allemaal via de servers van MSN. Of je moet een bestand gestuurd hebben ofzo...

Geplaatst door Raymond Bos
Hij kan alleen je provider achterhalen.
Als jij voor een goeie internetbeveiliging zorgt is er niks aan de hand. Hij kan in ieder geval niet je huisadres achterhalen.
Gewoon bluf van zo'n *****...

heb je nog een tip welke virus scanner ik het beste op mijn pc kan downloaden???

Dat is een persoonlijke mening. Ik vind zelf Norton AV 2003 het beste, maar dat is voor iedereen verschillend.

Waarom 2003 ? Omdat ik geen anti spyware / reclame troep hoef in mijn virus scanner. Als ik daar problemen mee heb neem ik wel Hitmanpro... 2003 is nog lekker snel :)

Geplaatst door BrEeZeR
Inderdaad, dikke onzin dus.

Of je moet ergens op internet je naam en adres gegevens bekend gemaakt hebben zodat ie kan zoeken op je email adres...

Zo niet ? Don't worry... t'is gewoon stoer praat van een persoon die duidelijk problemen heeft met z'n eigen leven.

IP adres via MSN kan trouwens ook niet.. gaat allemaal via de servers van MSN. Of je moet een bestand gestuurd hebben ofzo...

Gelukkig zeg.
Nee heb geen bestanden naar hem gestuurd, maar ik heb hem wel via mijn hotmail een bericht terug gestuurd. Heb geen adres gegevens opgeslagen staan bij mijn hotmail.

Heb je geen internetbeveiliging?
Even als een speer doen.
Virusscanner heb ik Avast en Firewall Zone Alarm.

waar kan ik die downloaden???

Gewoon nog effe ter info:
je provider kan wel weten welke pc of router welk IP-adres heeft gekregen op alle momenten, maar die mogen dat natuurlijk niet zomaar prijsgeven.
Alleen als ze bijvoorbeeld een klopjacht houden op iemand die een worm ala 'sasser' op het internet heeft losgelaten.

Als ik van jou was, zo ik zijn mail doorsturen naar je provider. Als er dan iemand zich zorgen moet maken is hij het... :)

Via hotmail kan hij je IP gezien hebben. Verder is het de bedoeling géén bijlages te openen van hem ofzo...;)

James:)

Dus als ik het goed begrijp. IK HOEF ME HELEMAAL GEEN ZORGEN TE MAKEN. GELUKKIG ZEG.

Daim als hij al iets zou kunnen uithalen zal het iets zijn in de trand van een craak progje dat hij ergens op internet heeft gevonden wat door bijna elke firewall geblockt word.
Maar dan zal ie wel snel moeten zijn want de meeste providers werken tegenwoordig met een variable ip.
Dus om de zoveel dagen krijg je een ander ip adres.
Moest je nu echt zien dat er een ip adres is dat heel de tijd tegen je firewall licht te boenken dan kan je dit zelfs doorgeven aan zijn provider en deze zal dan de nodige stappen ondernemen

Nee, je kan hem gratis registeren voor thuisgebruik.
Instaleer maar en gan dan naar de registratiepagina. Dat zie je vanzelf.
Je krijgt dan een mail met de code.

Nee, je kan hem gratis registeren voor thuisgebruik.
Instaleer maar en gan dan naar de registratiepagina. Dat zie je vanzelf.
Je krijgt dan een mail met de code.

Okee ook dat is gepiept.
Geweldig dat er zulke sites bestaan zoals deze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan