wat kan iemand aan de hand van ip adres achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
zitten die niet allemaal in hitman pro? perfect programma vind ik dat met als enige nadeel dat je niets mag doen terwijl het draait.. dus pas aanzetten als je een half uur over hebt
download hier HitmanPro

Een aantal wel maar als je hier wat vaker op het forum bent of eens gaat kijken naar Hitman pro zie je dat er veel problemen mee zijn. Hitman Pro is een schil om de programma's heen terwijl veel van deze programma's zijn ontworpen als een stand alone programma.
Het is nog steeds het beste om deze programma's "los" te laten werken!

Laatst bewerkt:
ik gebruik hitmanpro al een tijdje, en heb geen noemenswaardige problemen ondervonden, voordeel vind ik bovendien dat als je internetverbinding weg is als hij klaar is, deze ook weer hersteld wordt.
de antispyware van microsoft vind ik ook niet slecht
hier vind je microsoft antispyware Beta1

Daim als hij al iets zou kunnen uithalen zal het iets zijn in de trand van een craak progje dat hij ergens op internet heeft gevonden wat door bijna elke firewall geblockt word.
Maar dan zal ie wel snel moeten zijn want de meeste providers werken tegenwoordig met een variable ip.
Dus om de zoveel dagen krijg je een ander ip adres.
Moest je nu echt zien dat er een ip adres is dat heel de tijd tegen je firewall licht te boenken dan kan je dit zelfs doorgeven aan zijn provider en deze zal dan de nodige stappen ondernemen

Je kan ook in cmd je ip veranderen met /ipflush toch? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan