Waterkoeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn watergekoelde pc wil met deze hitte ook steeds extra ventilatoren hebben draaien. Ik heb daarom de kast aan een kant permanent open.
Bijkomende oorzaak is dat de opstelling van de 4 SATA-schijven in mijn Lian-Li PC-71-kast zodanig is, dat de warmte niet goed weg kan. (In de latere Lian-Li-kasten is dit beter geregeld.)

De waarschuwing dat waterkoeling problematisch zou zijn voor het moederbord lijkt mij sterk. Het zijn toch geen kleine jongens die waterkoeling hebben ontworpen. Mijn leverancier is zeer deskundig.

Wat betreft stof: stop een schuimrubber filter achter de ventilator en maak dat af en toe schoon.

Groet,
Dick

De waarschuwing dat waterkoeling problematisch zou zijn voor het moederbord lijkt mij sterk. Het zijn toch geen kleine jongens die waterkoeling hebben ontworpen. Mijn leverancier is zeer deskundig.

Daar be ik het ook zeker mee eens

wij verkopen al een tijdje waterkoeling en bij ons wordt er wel advies gegeven of het al dan niet nodig mocht zijn

wij hebben dan ook eigenlijk wat je maar wil koelen spullen voor om het te koelen

laatst wilde iemand nog zijn creative xfi kaart gekoeld hebben
beetje over bodig maar tis wel gelukt

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan