tomb raider legend

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr,x
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
eksner zei:
o nee srorjs ik heb wel een idee hoe je veder moet maar weet neit zeker
ga gewoon een beetje schieten en springen
o en ik snap het niet echt wat je meot doen in de kelder wil jedat me even nog een keer uitleggen

even over de grafplaats/kelder....welke bel bedoel jij? wij vatten het niet helemaal:( :shocked: is dat zo`n zwaar ding, die op de grond staat met een touw eraan, waar je mee naar de grafplaats ging? en als dat hem niet is.. leg dan even uit hoe die eruit ziet en waar die staat please.. met grote details:p :thumb: alvast dank je wel!:o

Hee sjors (melvin) / anderen,
wij snappen het al!;) maar dat zeemonster ziet er onverslaan baar uit! ben jij al verder gekomen? we weten wel wat maar niet veel;
in het water zitten een soort varkens standbeelden, (er zitten deuren in) en die hebben hendels, die hendels kan je omhalen met je bunzie kabel, er komt dan een soort kooi naar beneden, maar na een bepaalde tijd gaat die kooi weer omhoog.
en als je je pistool zet op automaties richten.. dan richt die in plaats van alleen op het zeemonster,, ook op die deuren van die varkens standbeelden (met die hendels) als je die hendels om hebt gehaald! maar je hebt te weinig tijd.. door dat monster die je bespuwt, en de deuren gaan niet open. ookal kan je er op schieten:( :confused: :shocked: weet jij wat WE moeten doen(of iemand anders) ???

liefs ons

eksner zei:
o nee srorjs ik heb wel een idee hoe je veder moet maar weet neit zeker
ga gewoon een beetje schieten en springen
o en ik snap het niet echt wat je meot doen in de kelder wil jedat me even nog een keer uitleggen

heb je al een idee hoe je verder moet? wij zijn er nu ook en we hebbe op internet geleze dat je iets met die varkens tanks moet doen, dan raakt die onder hypnoze of zo iets en je moet dan de kooi op hem laten vallen, en dan met alle tanks dat doen en een paar keer.. maar wij weten niet of het klopt, en wij hebbe ht al geprobeert en ht lukte ons niet:( :confused:

eksner zei:
even over de grafplaats/kelder....welke bel bedoel jij? wij vatten het niet helemaal:( :shocked: is dat zo`n zwaar ding, die op de grond staat met een touw eraan, waar je mee naar de grafplaats ging? en als dat hem niet is.. leg dan even uit hoe die eruit ziet en waar die staat please.. met grote details:p :thumb: alvast dank je wel!:o

De grafsteen staat aan de zijkant waar die andere ook staan, eentje is afgebroken. Hij knippert ook wel als het goed is. De bel is dat grote ding wat op de grond staat bij de deur waar je weer naar buiten gaat. Die pilaar staat voor de grafkisten. En dat gewicht is precies naast die pilaar. Dat gewicht hangt iets boven de grond.

Alsjeblief!:D

eksner zei:
wij snappen het al!;) maar dat zeemonster ziet er onverslaan baar uit! ben jij al verder gekomen? we weten wel wat maar niet veel;
in het water zitten een soort varkens standbeelden, (er zitten deuren in) en die hebben hendels, die hendels kan je omhalen met je bunzie kabel, er komt dan een soort kooi naar beneden, maar na een bepaalde tijd gaat die kooi weer omhoog.
en als je je pistool zet op automaties richten.. dan richt die in plaats van alleen op het zeemonster,, ook op die deuren van die varkens standbeelden (met die hendels) als je die hendels om hebt gehaald! maar je hebt te weinig tijd.. door dat monster die je bespuwt, en de deuren gaan niet open. ookal kan je er op schieten:( :confused: :shocked: weet jij wat WE moeten doen(of iemand anders) ???

liefs ons

ja, dat had ik ook al geprobeerd. Maar ik KAN gewoon NIET verder. Net als je 2 kooien hebt, spuwt dat zeemonster weer. Je kunt niks, dus ik wil ook vragen: WIE WEET HOE JE VERDER MOET?

eksner zei:

liefs ons

ja, dat had ik ook al geprobeerd. Maar ik KAN gewoon NIET verder. Net als je 2 kooien hebt, spuwt dat zeemonster weer. Je kunt niks, dus ik wil ook vragen: WIE WEET HOE JE VERDER MOET?

Srojs zei:
Ja. Als je in die kelder bent, moet je even recht voor die koning gaan staan met de rug naar dat beeld. Dan zie je aan de rechter kant ook grafstenen. Daar volgens mij de eennalaatste van. Die neem je mee met de toets E, en die zet je bij de pilaar neer helemaal aan de andere kant. Dan kun je er op klimmen. NOG NIET DOEN! Je moet eerst veer voor die koning gaan staan, en dan met die kandelaar (of wat het dan ook is, in ieder geval een lamp) die aan het plafond hangt moet je mee gaan zwaaien, zodat hij in de richting gaat waar de bel op de grond staat. Dan ga je wel via die graf steen die pilaar op. Dan ga je aan dat gewicht hangen, wat voor je hangt. Moet je gewoon naartoe springen. Dan gaat de bel rinkelen en dan breekt het glas wat om die koning zit. Dan gaat alles vanzelf en ben je weer waar ik ben.

hey sjors het is ons gelukt alleen we komen ook niet echt veder bij dat monster hebben we al gezecht maar het is echt balen:(

Zeemonster.:p
Schieten op 1 van de vier "beelden", je hoort dan een soort bel, als het zeemonster naar het beeld kijkt je "haak/kabel" naar de hendel bij het beeld schieten. Naar je toe trekken, zodat er een "kooi" op de kop van de zeemonster valt. Dit moet je dus vier keer doen.(vier beelden)

devin88 zei:
ik speel ook tom raider legend
en kist kun je er op zetten op eein van die 3 schaakelaars
en een kist moet je met die wip wat onderstaat omhoog schieten. mar omdet de kist van de wip af schiet moet een kist duwen tegen die kist wat op de wip staat
nu heb je dan als 2 schaakelaars ingedrukt en op de ander ga je zelf staan.

zou iemand dit mij even wat beter kunnen toelichten ? want ik zit daar ook vast en krijg ze maar niet naar het bovenste platvorm geschoten. Heb er geen idee van hoe het zou moeten .

Alvast bedankt.

Black Dragon zei:
zou iemand dit mij even wat beter kunnen toelichten ? want ik zit daar ook vast en krijg ze maar niet naar het bovenste platvorm geschoten. Heb er geen idee van hoe het zou moeten .

Alvast bedankt.
Alle drie de kisten moeten boven zijn, voor elke schakelaar een kist. Je schuift een kist zover mogelijk op de wip, dan ga je naar het midden stuk(van het boven gedeelte waar de kisten moeten komen), vanaf daar spring je op de wip. Zo kom je hard genoeg op de wip om de kisten boven te krijgen.

nu heb je dan als 2 schaakelaars ingedrukt en op de ander ga je zelf staan.
Dit heeft geen zin, want als je er weer af gaat om verder te gaan, gaat de schakelaar ook weer terug.

ik zit nu vast in japan. In die kamer waarin je eerst een aantal mensen dood moet schieten en dan zie je daar een groot scherm met een blinkend object (T), ik kan deze wel vastgrijpen maar weet verder niet wat ik ermee moet doen. Weet iemand dit?

thanx

Ik kan even niet precies bedenken waar je nu zit. Het is alweer een tijdje geleden, dat ik Tomb raider uit heb gespeeld. Geef eens wat meer beschrijving.

Zeemonster.:p
Schieten op 1 van de vier "beelden", je hoort dan een soort bel, als het zeemonster naar het beeld kijkt je "haak/kabel" naar de hendel bij het beeld schieten. Naar je toe trekken, zodat er een "kooi" op de kop van de zeemonster valt. Dit moet je dus vier keer doen.(vier beelden)

dus toch mijn vrindin en ik spelen samen zij doet dan lopen en ik schieten en met de kabel enzo maar dan had ze toch gelijk we hadden het geprobeerd maar het lukkten niet nou dankej crash en ik zal het zeggen maar ze is op vakantie
doei P.S tenx:D

Tr Legend Japan

ik zit nu vast in japan. In die kamer waarin je eerst een aantal mensen dood moet schieten en dan zie je daar een groot scherm met een blinkend object (T), ik kan deze wel vastgrijpen maar weet verder niet wat ik ermee moet doen. Weet iemand dit?

thanx

Je moet eerst met je kabel dat ding naar voren halen en dan schiet je op twee van die kabels die het scherm nog vasthouden. Moet je daar op schieten en je bent verder.

hey sjors(melvin ) lang niet gesproken:D
hoe is het volgens mij wel goed.
met dat zeemonster :( ja ik kan niet veder danielle is er neit en met haar speel ik het spel.
maar bedankt voor de tip.
daniellle en ik spelen samen dus miss gaat het sneller
:) groetjes eksner(renske) ps. niet van danielle is op vakantie.

Hey

hey sjors(melvin ) lang niet gesproken:D
hoe is het volgens mij wel goed.
met dat zeemonster :( ja ik kan niet veder danielle is er neit en met haar speel ik het spel.
maar bedankt voor de tip.
daniellle en ik spelen samen dus miss gaat het sneller
:) groetjes eksner(renske) ps. niet van danielle is op vakantie.

Ja ik was op vakantie. met mij alles goed met jou ook?

Maar ik weet eigenlijk ook niet hoe ik verder moet heb het al weer geprobeerd. maar er is iets met die kooien.

Groettiez

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan