wat is nu echt de beste virusscanner eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben47

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2006
ik word er een beetje moedeloos van ,de ene zegt die virusprogramma is goed en een andere zegt deze help help wat is de allerbeste. bennie:evil:

Is moeilijk te zeggen maar bij de meeste testen die ik op het www hebt gelezen staan
Kaspersky, NOD32 en Mcafee in de top 3

Jozo zei:
Is moeilijk te zeggen maar bij de meeste testen die ik op het www hebt gelezen staan
Kaspersky, NOD32 en Mcafee in de top 3
Helemaal mee eens.:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

De beste virusscanner die er is.........

Die is er niet.....o ja toch wel.......niet gaan internetten of mail ontvangen.

puppie zei:

:rolleyes: Tis warm he :rolleyes:

Ja het is heel warm.;)

Maar dit wordt weer zo.n ding van ja maar ik vind dit en ja ik vind dat....
Voor mij is er maar 1 virusscanner en dat is NORMAN
verder is er geen betere.
draait op de achtergrond heft geen belasting op je cpu of wat dan ook en is al vanaf mijn eerste computer actief en heeft nog nooit een virus doorgelaten.

Laatst bewerkt:
ikzelf ben wel een beetje fan van avast op het moment, ik weet hoe goed het is, maar hij is gratis en een gegeven paard moet je niet in de bek kijken :D

db

Ubuntu Linux Live cd...:P kun je gewoon surven zonder dat er wat wordt opgeslagen.... zelfs zonder hardeschijf surven enz. (alles doen wat er op de cd staat...)

Tsjah, draai al een hele poos Norton AntiVirus Corporate Edition v7.6 en heb nog geen 1x een virus gehad die zich kon nestelen in Windows. Hij blokkeert em al voordat het virus de kans krijgt om zich te nestelen.

Ik blijf em dus mooi nog erg lang gebruiken. :)

puppie zei:

Zo heb ook geeen sex meer, kan je ook nare virussen van krijgen, en ieder merk condoom kan scheuren. :D

Maar ik ben er jaren mee bezig gewwest en alle testen gelezen die ik maar kon vinden, daaruit blijkt dat Macafee de beste is maar die is bijna net zo dominant aanwezig als norton (dus pc wordt trager).
Na al mijn onderzoek kon ik nog kiezen tussen NOD32 en Kaspersky, heb ze beiden geprobeerd en mijn keuze is Kaspersky.
Enige nadeel van Kaspesky is dat een scan wat lang duurt, maar dat doe ik dan ook 's nachts

Laatst bewerkt:
Jozo zei:
Zo heb ook geeen sex meer, kan je ook nare virussen van krijgen, en ieder merk condoom kan scheuren. :D

Maar ik ben er jaren mee bezig gewwest en alle testen gelezen die ik maar kon vinden, daaruit blijkt dat Macafee de beste is maar die is bijna net zo dominant aanwezig als norton (dus pc wordt trager).
Na al mijn onderzoek kon ik nog kiezen tussen NOD32 en Kaspersky, heb ze beiden geprobeerd en mijn keuze is Kaspersky.
Enige nadeel van Kaspesky is dat een scan wat lang duurt, maar dat doe ik dan ook 's nachts

Welke versie heb jij dan van Kaspersky?

ik word er een beetje moedeloos van ,de ene zegt die virusprogramma is goed en een andere zegt deze help help wat is de allerbeste. bennie:evil:

Beetje jammer dat Bennie niet meer gereageerd heeft..

Ik zou gaan voor NOD32 of Kaspersky.
Al gebruik ik op dit moment AVD en ik moet zeggen, hij bevalt goed.

Voor de kwaliteit: sla er eens wat testjes op na :).

Beetje jammer dat Bennie niet meer gereageerd heeft..

Ik zou gaan voor NOD32 of Kaspersky.
Al gebruik ik op dit moment AVD en ik moet zeggen, hij bevalt goed.

Voor de kwaliteit: sla er eens wat testjes op na :).

hier een reactie dan hihihi, ik gebruik momenteel nod 32,is heel goed hoor,en ik kan norman er op doen,wie van de twee zou jij doen dan, vriendelijke groeten bennie. :D :D

hier een reactie dan hihihi, ik gebruik momenteel nod 32,is heel goed hoor,en ik kan norman er op doen,wie van de twee zou jij doen dan, vriendelijke groeten bennie. :D :D

Norman heb ik niet veel ervaring mee. Ik zou voor NOD32 kiezen maar dat zeg ik instinctief. Norman komt ook niet gek uit de tests.
Gebruiksvriendelijkheid weet ik niet.

Norman heb ik niet veel ervaring mee. Ik zou voor NOD32 kiezen maar dat zeg ik instinctief. Norman komt ook niet gek uit de tests.
Gebruiksvriendelijkheid weet ik niet.

ok bedankt ik heb nod32 op mijn pc , dus blijf ik maar bij ik hoop nooit geen virus er in te krijgen,vriendelijke groeten bennie ben47 hoi hoi.:D :D

Virusscanners

Omdat ik veel download van internet en van alles uit probeer loop ik veel kans om virussen binnen te halen. Ik heb verschillende virusscanners gehad en waaronder Norton (verschillende versies), Mcaffee en andere. Mcaffee deed het in de eerste instantie goed maar veranderde plots na een update van nederlandstalig in het frans.:confused: Hier begreep ik niets meer van natuurlijk.
Daarna heb ik Norton Internet Security gehad, deze heeft ook niet lang gewerkt omdat ik na het downloaden van een crack in de gaten kreeg dat heel Norton verdwenen was. Alleen de snelkoppelingen stonden er nog. Volgens mij is geen enkele virusscanner 100% waterdicht als je altijd op zoek bent naar cracks.:cool:
Ik gebruik nu Kaspersky en deze is voor mij tot nog toe het beste, het vertraagd mijn pc niet of nauwelijks:thumb:
Ik ben van mening dat zowel Mcaffee en Norton op zich wel goed zijn maar dat deze de pc vertragen.

Omdat ik veel download van internet en van alles uit probeer loop ik veel kans om virussen binnen te halen. Ik heb verschillende virusscanners gehad en waaronder Norton (verschillende versies), Mcaffee en andere. Mcaffee deed het in de eerste instantie goed maar veranderde plots na een update van nederlandstalig in het frans.:confused: Hier begreep ik niets meer van natuurlijk.
Daarna heb ik Norton Internet Security gehad, deze heeft ook niet lang gewerkt omdat ik na het downloaden van een crack in de gaten kreeg dat heel Norton verdwenen was. Alleen de snelkoppelingen stonden er nog. Volgens mij is geen enkele virusscanner 100% waterdicht als je altijd op zoek bent naar cracks.:cool:
Ik gebruik nu Kaspersky en deze is voor mij tot nog toe het beste, het vertraagd mijn pc niet of nauwelijks:thumb:
Ik ben van mening dat zowel Mcaffee en Norton op zich wel goed zijn maar dat deze de pc vertragen.

Kaspersky heb ik ook,maar vraag me af of die eigenlijk een ingebouwde firewall heeft? Vind hem in elk geval nog niet.

hoi ik heb nu nod32 en kerio firewall in mijn pc, en moet je zeggen ze hebben geen hinder van elkaar,heb norman wel hoor, voor het geval dat het mis zou gaan geef ff antwoord terug als jij dat wilt? bedankt voor je reactie, ben47 bennie.:D :D :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan