er is niet een programma dat nog werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jos1311

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2006
er is niet een programma dat nog werkt
programma aan klik gaat niet open en geeft bij iedere progra een fout
kan niet systeem herstel meer doen programma gaat niet open
kan geen setup meer doen met cd windows gaat niet open
kan geen formater doen met cd windows want dat werkt ook niet progra gaat niet open
kan dus niks openen altijd een fout dus heel het systeem is blokkeerd
HELP HELP AUB

Resumé:

Windows werkt nog wel?
Formateren heb je geprobeert met de cd in de lade en dan de pc afsluiten en herstarten vanaf de cd?
Virusscanner is geinstalleerd en deze heb je geprobeert te starten in veilige modus?
Heb je geprobeert (usbstick...) om je persoonlijke bestanden (adresboek, mailmappen) veilig te stellen in veilige modus?

Resumé:

Windows werkt nog wel?
Formateren heb je geprobeert met de cd in de lade en dan de pc afsluiten en herstarten vanaf de cd?
Virusscanner is geinstalleerd en deze heb je geprobeert te starten in usbstick?
Heb je geprobeert (usbstick...) om je persoonlijke bestanden (adresboek, mailmappen) veilig te stellen in veilige modus?
Formateren heb ik geprobeerd met de cd in de lade werkt niet
Virusscanner start niet zo als ieder ander programa ok niet in veilige modus
usbstick hed ik niet gebrobeerd

formateren moet je ook niet van uit windows zelf doen.
je dien op te starten met de xp cd van daar uit kan je in een soort dos omgeving formateren

formateren moet je ook niet van uit windows zelf doen.
je dien op te starten met de xp cd van daar uit kan je in een soort dos omgeving formateren
ja dat klopt dat doe ik dus al en ik heb dit ook al wel is meerdere keren gedaan om zo een set up of formaat te doen zo als Opdrachtprompt en cmd uitvoeren
gaan ook niet open

heb je wel opgestart vanaf je CD?
het lijkt erop van niet namelijk. heb je in het bios de opstartvolgorde aangepast zodat de pc als eerste vanaf CD-rom start?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan