PRO11.MSI bedrijfslaptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

marticorni

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
Ik heb een probleem,
Wanneer ik één van de applicaties van Office 2003 Professionele Editie start, wordt mij gevraagd om het bestandje "PRO11.MSI"

Ik begrijp dat het gewoon een kwestie is van zoeken naar dat bestand, maar dit is een bedrijfslaptop, en die knappe koppen daarachter hebben dat soort bestandjes verwijderd, ik heb met de computer van mezelf, het bestandje PRO11.MSI gekopieerd en hem laten zoeken naar de flash memory, maar dan geeft hij de foutmelding dat het niet het juiste bestand is.

<marquee behavior="alternate" Loop="" Direction="left" style="color: #ff1200; font-size: 12px; font-family: Veranda" bgcolor="#00ff00" width="600" speed="100" scrolldelay="1000">Weet iemand wat ik ervoor moet doen?</marquee>

Laatst bewerkt:
Dat krijg je als je een update hebt uitvoerd, dan heb je de installatie cd nodig, indien de installatie bestanden zijn verwijderd na de installatie, waarbij bij het afsluiten daarvan, het een optie is.

Dat krijg je als je een update hebt uitvoerd, dan heb je de installatie cd nodig, indien de installatie bestanden zijn verwijderd na de installatie, waarbij bij het afsluiten daarvan, het een optie is.

Laptop naar kantoor gebracht en met cd-tje is het gelukt.
Nu doet alles het weer.

Bedankt voor de uitleg! :D

Pro11MSI

Ik heb hetzelfde probleem "PRO11.MSI"
Probeer de bovenstaande file te vinden echter tevergeefs ik kom niet op de cdrom.
De afbeeldingen die zijn gestuurd naar Marticori zijn na het openen niet te lezen wie kan mij de oplossing geven.

Groetjes Laurens

Niet te lezen afbeelding

...de cdrom.
De afbeeldingen die zijn gestuurd naar Marticori zijn na het openen niet te lezen wie kan mi...

Je bedoelt dat de tekst niet leesbaar is van de afbeelding die ik had bijgestuurd in het begin? Dan kan je inzoomen, of (als je IE hebt) langer op het plaatje staan met je muis. Je krijgt dan na een tijdje (1 á 2 sec.) rechtsonder een pictogrammetje te zien. Dan heeft IE de afbeelding zo verkleint, dat het precies in het beeld past. Als je op het pictogrammetje klikt, wordt de afbeelding weer vergroot naar originele grootte.

..Ik neem ten minste aan dat je dat bedoelde?..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan