• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkblad beveiligen??

• Onderwerp starter Onderwerp starter ulla
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ulla

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2006
hoi,

Ik zit met een probleem als ik iets maak met macro's en hyperlinks, en beveilig het blad,
dan is dit geen probleem op mijn computer, maar als ik het dan naar iemand anders doorstuur, dan geeft hij allemaal fouten betreft die links en macro's.

Wat doe ik fout??

groetjes Ulla.

Al geprobeerd zonder beveiliging doorsturen? Blijft het probleem dan?

Al geprobeerd zonder beveiliging doorsturen? Blijft het probleem dan?

Nee dat is het hem juist, dan doet hij het wel, maar ik wil dat de ontvangers het
bestand niet kunnen bewerken.

gr Ulla

Wat beveilig je precies? De structuur of ook de inhoud?

In jouw code, geef je dan het paswoord op om de beveiliging op te heffen?

Wat beveilig je precies? De structuur of ook de inhoud?

In jouw code, geef je dan het paswoord op om de beveiliging op te heffen?

Ik beveilig de cellen zodat de tekst niet veranderd kan worden, dus ik kies voor werkblad beveiligen en de bovenste 2 opties vink ik dan uit, en om op te heffen, moet ik dan weer mijn paswoord intypen.

Ulla

Ik beveilig de cellen zodat de tekst niet veranderd kan worden, dus ik kies voor werkblad beveiligen en de bovenste 2 opties vink ik dan uit, en om op te heffen, moet ik dan weer mijn paswoord intypen.

Maar wat doet je code dan?

Als je bijna alles uitschakelt in de beveiliging, loop je dan niet in problemen met je macro('s)?

Maar wat doet je code dan?

Als je bijna alles uitschakelt in de beveiliging, loop je dan niet in problemen met je macro('s)?

Ja dat klopt dat is het probleem ook.

Het enige wat ik wil is dat ze bij blad 3,4 en alleen maar kunnen lezen en alleen op de hyperlink kunnen klikken en dus geen tekst kunnen veranderen.

en bij blad 1 kunnen ze wel alles invullen.

Snap je.

gr Ulla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan