Niet aktieve systeem processen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Tot mijn verbazing gebruikt niet aktieve systeem processen bijna 100% van mijn CPU capaciteit. Hoe kan dat? En wat kan ik hier aan doen? Zie bijlage.

Wie helpt?

Bijlagen

• Niet aktief.jpg
    Niet aktief.jpg
    5,2 KB · Weergaven: 32
Dat is alleen maar goed, lees wat er staat.
niet aktieve systeem processen

Ik weet niet aktief maar mijn systeem is heel traag. En ik dacht dat dit mogelijk de oorzaak was. Ik zie geen HD aktiviteit en toch niet vooruit te branden

Dat is alleen maar goed, lees wat er staat.
niet aktieve systeem processen

Is je systeem goed onderhouden verder?
Dus:
Gedefragmenteert.
Schijfopruiming.
Genoeg vrije ruimte op de harde schijf.
Je zou nog eens schijfcontrole kunnen uitvoeren, kortom, geef je systeem eens een onderhoudsbeurt, dat komt de snelheid alleen maar ten goede. :)

Vraag is verplaatst naar een geschiktere sectie overigens.

Ben zo ongeveer de hele middag bezig geweest. Was bijna zover om het spul opnieuw te gaan installeren... Toen ontdekte ik dat het systeem niet de schuld was maar de muis.. Nee niet de batterijen maar echt de muis. Toevallig had ik een tweede muis van het zelfde merk in huis die er aan gezet en alles ging perfect. Maar begrijp toch niet hoe dat kan. Een van jullie?

Is je systeem goed onderhouden verder?
Dus:
Gedefragmenteert.
Schijfopruiming.
Genoeg vrije ruimte op de harde schijf.
Je zou nog eens schijfcontrole kunnen uitvoeren, kortom, geef je systeem eens een onderhoudsbeurt, dat komt de snelheid alleen maar ten goede. :)

Vraag is verplaatst naar een geschiktere sectie overigens.

Ja, vies muisje.

Is het er een met een balletje? Maak hem eens open en haal al het vuil van de wieltjes. Dat doet wonderen.

Nee niks balletje.... Heb geen idee wat de oorzaak is. Muizen van hetzelfde merk De nieuwe met de oude batterijen doet het prima de ander niet.

Ja, vies muisje.

Is het er een met een balletje? Maak hem eens open en haal al het vuil van de wieltjes. Dat doet wonderen.

Optisch? Kan het lensje/lezertje vies zijn..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan