Magic Player start steeds op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjeikmatte

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2006
SInds gister start magic player iedere keer op als ik de enter toets indruk. Ik heb dit programma niet geinstalleerd. TOch nog even geprobeerd of hij inderdaad mp3s afspeelt, maar dan crasht die.. Mn spydoctor vind hem niet...In het register word het programma omschreven als vsplayer.

In al mijn programmas is de shift toets sindsdien ook in de war... EN nergens op internet kan ik er iets over vinden....

als iemand hier een oplossing voor kan vinden zou het fantastisch zijn...

hier heb ik een screenshot van het programma geupload...(het is nog lelijk ook :shocked: )

http://www.jirnsum.eu/k_u_tprog.jpg

Bijlagen

• kutprog.jpg
    kutprog.jpg
    58,6 KB · Weergaven: 49
quarantaine

Ik zal het vanmiddag ff doen. Ik heb gister het programma in quarantaine gezet. Dus als ik nu enter druk, start en sluit het programma net zo snel weer af..

Nog steeds geen oplossing... :(

Ik heb inmiddels alle denkbare spyware removers erover heen gehaald. Heb macafee eraf gegooid en op advies van iemand anders een nieuw antivirus programma geïnstalleerd. Misschien dat het een virus zou kunnen zijn.... (AVAST!)

Iemand een andere mogelijkheid? Zou het helpen als ik hijackthis erover heen laat en dan de resultaten hier neerzet? Iemand die daar wat vanaf weet?

Nog steeds het probleem met de toetsen. Inmiddels start deze computer op als ik op het numpad "9"druk en de rechtermuisknopfunctie komt in beeld als ik mijn linkershift indruk...

Weet hier iemand de oorzaak>?:(

2 vragen beantwoord?

Ik zie nergens 2 antwoorden op mn vragen. De scans helpen niet. Ik houdt hetzelfde probleem...

Ik speel nu een spel en als ik terugga naar windows blijkt Word 120 keer opgestart te zijn omdat ik het pijltje naar boven ingedrukt heb (race spel)

Er komen steeds meer van die 'sneltoetsen'...

Het programma komt in de playlist van de magic player,,,, en dan wordt die opgestart..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan