Af en toe problemen met mijn muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karel 1541

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2006
Ik heb af en toe geen controle over mijn muis. Als ik de muis beweeg wordt er soms vanalles opgestart. Of ik kan soms niets aan klikken. Met alt ctl del en taak planner opstarten werkt mijn muis meestal weer ff normaal. Wie weet waar ik moet zoeken. Heb hitman pro geprobeerd adawere spybotsd en mijn temp internet files opgeschoond mar kan niets vinden . werk met win2000 en heb norton security en virusscan erop staan

Één keer posten is genoeg hoor. Maar voorheen deed de muis het wel en hoe lang heb je de muis al? Al eens geprobeerd nieuwe stuurprogramma's te downloaden van de site van het desbetreffende merk.

Muis al schoongemaakt van binnen? Misschien blijft er iets hangen door de stof.

Wat voor soort muis is het?

Gebruik hitmanpro maar niet, heeft menige pc lamgelegd.

cookie verwijderen ,
en veel rotsooi van je computeren af gooien .
en je muis schoon maken ,
en ik doe altijd andere baterijen er in :D

cookie verwijderen ,
en veel rotsooi van je computeren af gooien .
en je muis schoon maken ,
en ik doe altijd andere baterijen er in :D

Bedankt voor de sugesties, het is trouwens een orginele msoft muis die ik al lang heb en software downloaden nog niet gedaan. Als ik temp internetfiles verwijder en spybotsd gebruik, ben ik hem soms ff kwijt.
Het is heel erg random net of de muis op afstand wordt bestuurt en dan moet ik hem ff stil houden en kan ik na 30 sec weer verder surfen.
Hou ik de muis niet stil dan start hij van alles op of ben ik mijn taakbalk kwijt of sluit het systeem af :-(

Bedankt voor de sugesties, het is trouwens een orginele msoft muis die ik al lang heb en software downloaden nog niet gedaan. Als ik temp internetfiles verwijder en spybotsd gebruik, ben ik hem soms ff kwijt.
Het is heel erg random net of de muis op afstand wordt bestuurt en dan moet ik hem ff stil houden en kan ik na 30 sec weer verder surfen.
Hou ik de muis niet stil dan start hij van alles op of ben ik mijn taakbalk kwijt of sluit het systeem af :-(
oja ik heb "leuke" tips gehaald ook verwijder progs zie tekst
www.schoonepc.nl/optim/delete.html

Laatst bewerkt door een moderator:
1 bericht verwijderd en de link aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan