Sinds Norton Internet Security sexsites als startpagina!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caaatje

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2004
Sinds een week overgegaan van Norton Antivirus naar Norton Internet Security 2006. Heb sindsdien steeds een sexsite als startpagina ondanks dat Norton dit tegen zou moeten houden. Voordien tevreden met ZoneAlarm als firewall....deze er weer opgezet maar dan loopt hele systeem vast. Ben erg ontevreden over deze Norton. Wat te doen?

vriendelijke groet,
Caaatje

Ik weet niet welke Windows-versie je hebt. Maar met Windows XP Pro SP2 heb ik de Windows Firewall ingeschakeld.
Maar dan als verdedigingswerken ook:
anti-spyware Ad-Aware, Spybot Search&Destroy, Windows Defender en
anti-virus avast! antivirus. En allemaal freeware. Al jaren nergens last van.

Windows XP en ook de door jou genoemde programma's. Nooit eerder ellende gehad. Begrijp er dus ook niets van nu....dacht dat Internet Security beter was dan alleen Antivirus..

....dacht dat Internet Security beter was dan alleen Antivirus.
Ik ken die Norton niet, maar twee firewall's of twee antivirusprogamma's tegelijk kun je beter niet doen. Zeker een antivrus moet je alleen laten draaien, nooit met z'n tweeen.
En wat jij nu hebt, een gehijackte startpagina, dat zou je eens kunnen laten bekijken met een Hijackthis-log. In het speciale forum op Nucia zijn ze daar heel bedreven in. Maar voer eerst uit wat je op die pagina leest.
Ik zou het zeker doen, want wat zit er misschien nog meer op je PC?

Ik denk dat je onder norton ouderlijk toezicht moet aan zetten, maar ik denk dat het komt dat je dubbel program. heeft aanstaan, de vorige gebruiker heeft daar al antwoordt opgegeven heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan