pc reageert niet op hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee hoor negeer mijn melding maar had een probleempje dat ik alleen maar,
pagina een zag wist dus niet dat jullie zo ver waren.

Laatst bewerkt:
nee hoor negeer jmijn melding maar had een probleempje dat ik alleen maar,
pagina een zag wist dus niet dat jullie zo ver waren.

ohzo ja haha maar nu ben ik nog niks verder! :confused:
nog steeds hetzelfde probleem en weet het nu echt niet meer al van alles geprobeert

heb jij de cd van XP die je bij de dell computer hebt gekregen

all drivers van del pc zou je van de site moeten downloaden die voor jou pc bedoeld zijn.
dus via dat nummer dat je had door gegeven.
die xp is van een kennis ? ? dan kan je nog je lol op straks met het aktivatie prosses want xp mag maar op een pc staan namelijk die de zelfde code,
gebruikt.
anders kan je altijd nog proberen om naar een pc boer te gaan als je dit allemaal niet kunt.
misschien is het ook handig om eens te denken aan een computer cursus zo dat je toch,
meer weet.
want als het werkt is het leuk en nu zit je er mee.
dit is niet kwaad bedoeld verder.

Laatst bewerkt:
als je opnieuw wilt installeren dan heb je die cd nodig.
Maar geleend van een kennis dat gaat straks fout....windows kijkt op je een legale versie hebt.
Ik zou dan eerst eens een log plaatsen bij nucia.
eens kijken of ze daar wat vinden.

all drivers van del pc zou je van de site moeten downloaden die voor jou pc bedoeld zijn.
dus via dat nummer dat je had door gegeven.
anders kan je altijd nog proberen om naar een pc boer te gaan als je dit allemaal niet kunt.
misschien is het ook handig om eens te denken aan een computer cursus zo dat je toch,
meer weet.
want als het werkt is het leuk en nu zit je er mee.
dit is niet kwaad bedoeld verder.

ik heb wel verstand van computers over het algemeen lukt het me wel altijd als er iets is. Maar hier kom ik gewoon echt niet uit omdat ik niet snap wat er aan de hand is.. :confused: normaal ging het allemaal vanzelf als ik bijvoorbeeld de boxen aansloot of de internet kabel, al sik dat nu doe gebeurt er helemaal niks dus dat vind ik raar. Had gehoopt dat jullie een oplossing zouden weten. En als ik op de dell site die programma's allemaal moet zoeken, vind ik ook nog niet allemaal de juiste.

als je opnieuw wilt installeren dan heb je die cd nodig.
Maar geleend van een kennis dat gaat straks fout....windows kijkt op je een legale versie hebt.
Ik zou dan eerst eens een log plaatsen bij nucia.
eens kijken of ze daar wat vinden.

ja de versie die er al op stond die was niet legaal, daar kwam ik achter toen ik wou updaten. Maar deze van de cd is gewoon goed hoor.

ja de versie die er al op stond die was niet legaal, daar kwam ik achter toen ik wou updaten. Maar deze van de cd is gewoon goed hoor.

ik kan mijn pc helemaal niet formatteren :confused:
telkens als ik dat wil doen komt er een melding dat het niet voltooid kan worden
wat is dat dan nu alweer ??

hoe wiljij formatteren dan.
wat doe je als eerste

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan