Zoeken werkt maar half

Status
Niet open voor verdere reacties.

webace

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Hi all,

Kan iemand me helpen met mijn formuliertje?

Het probleem is dat ik niet kan zoeken op answer / question van alle producten.

Een voorbeeldje wanneer ik wil weten wanneer het product nog niet aanwezig is
door het trefwoord Already avaible? te gebruiken en te laten zoeken in heel de database.

Dit lukt spijtig genoeg niet. Hij zoekt nu enkel in wat je momenteel zit. Niets meer. Enkel 1 product. Hij zou alle producten moeten doorzoeken en niet enkel 1 product.

Kan iemand dit voor me fixen, een zoekveld erbij of de mogelijkheid
maken voor control F voor alle gegevens.

Momenteel kan ik zoeken in de querry's maar dit is zeer onhandig omdat er
meestal meer regels per product staan.

:thumb:

Bijlagen

Volgens mij is het probleem dat de zoek opdracht wordt uitgevoerd in het formulier dat de focus heeft doordat de knop op het hoofd formulier staat zal er alleen daar gezocht worden.
Als je in het sub formulier klikt en dan ctrl F gebruikt wordt er gezocht in het sub form.

Volgens mij is het probleem dat de zoek opdracht wordt uitgevoerd in het formulier dat de focus heeft doordat de knop op het hoofd formulier staat zal er alleen daar gezocht worden.
Als je in het sub formulier klikt en dan ctrl F gebruikt wordt er gezocht in het sub form.
ja maar hij zoekt enkel in het veld dat je ziet en niets meer
hij zou alles moeten doorzoeken

Dat kun je onderin instellen bij look in, hier kun je kiezen tussen een veld of het hele formulier

ja maar dat lukt ook niet.

Hij moet echt alles doorzoeken en doet dat zo ook niet.

Misschien kan je eens naar het voorbeeld kijken dan zie je het meteen.

Dit staat in de help file van access
When looking for values in a datasheet with a subdatasheet, or form with a subform displayed as a datasheet, Microsoft Access only looks in the datasheet, subdatasheet, or form where you've placed the insertion point.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan