Gratis Email

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morso

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hallo,

ik ben opzoek naar Gratis email dat ik ook kan gebruiken in Bijvoorbeeld Outlook express?
Weet iemand misschiein iets?
Groetjes Morso

Bedankt voor jullie reacties. Hotmail kan toch niet meer in hotmail alleenals je hotmail 'pro' neemt. Kan je dat bluebottle ook als msn gebruiken?

nou vraag ik wel iets, maar ik weet eigenlijk nog niet eens hoe het moet. een ander email adres dan hotmail op msn gebruiken. Iemand wel?

Ik heb net mijn hotmail account toegevoegd in outlook en kon de berichten gewoon binnenhalen.

Wel! Coowl, maar nu heb ik ook een bluebottleaccoutn maar als ik die aanmeld staat er heel lelijk achter mijn naam (email adres is niet gecontroleerd) hij krijg ik dit weg?

Dan moet je bij het anmeldscherm van msn klikken op: haal er hier één op. Dat staat onder het logo van microsoft passport network.

Oké heb ik gedaan maar nou staat er acther mijn email niet controleerd, hoe krijg ik dit dan weg?

Anders een Gmail account!
Als je een invite daarvoor wil zeg je het maar. Ik heb er zat voor je en anders vele andere op Helpmij wel.

By the way, hotmail werkt bij mij ook niet.
Krijg de melding dat het een gratis account geen pop3 meer ondersteunt.
Inderdaad, bij sommige oudere accounts schijnt het nog wel te gaan.

Volgens mij moet je je nu aanmelden bij microsoft passport net work en dan krijg je er iets voor wat je in moet vullen en daarna is het weg:thumb: kweet het allemaal niet precies meer want het is al een tijd geleden dat ik het heb gedaan:p

Gebruik zelf ook gmail en ben daar ook erg tevreden over. Vooral door de grootte opslagruimte die je krijgt.

Volgens mij werkt alleen een "oude" hotmail account met outlook. Na een bepaald moment ging het niet meer. Mijn oude account kon ik op een nieuwe PC weer in outlook toepassen.
Overigens werkt G-Mail perfect. Je krijgt er tenminste ook veel minder spam over binnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan