na update geen internet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Na de laatste interner update heb ik geen internet meer. Ik krijg wel verbinding met mijn experiabox (router/modem) maar geen internetverbinding. (Computer is bedraad) Ik ben toen terug gegaan naar een eerder herstelpunt van XP en toen was internet er weer. De update is echter weer geinstalleerd en je begrijpt het al, geen internet meer. Als ik in het dos venster het commando ipconfig geef zegt de computer: In ipconfi.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses..........:
Ik kan wel met mijn draadloze laptop verbinding krijgen met deze bedrade computer.
wat nu?

Het wordt nu nog gekker. Elke keer als ik de computer opstart vraagt hij of er een update geinstalleerd mag worden. Als ik dat doe vraagt hij het weer. Hij blijft dus aan de gang.

Het blijkt om KB920683 te gaan. Deze wordt steeds opnieuw automatisch geinstalleerd. Daarna ben ik internet weer kwijt en moet ik dus naar een vorig herstelpunt toe. Ik heb nu de update uitgezet voor deze KB920683 en nu gaat het goed.

De update is geinstalleerd. Hij staat tenminste in de softwarelijst bij het configuratiescherm. Maar hij ging zich steeds opnieuw installeren en dat heb ik nu gestopt.

De update is geinstalleerd. Hij staat tenminste in de softwarelijst bij het configuratiescherm. Maar hij ging zich steeds opnieuw installeren en dat heb ik nu gestopt.

Heb je al internet?
Heb je een firewall geïnstalleerd?
Staan je IP instellingen nog goed?

Krijg je een IP via DHCP?
Probeer er eens een handmatig toe te wijzen?

Deïnstalleer ook eens UPNP, mocht dit aanstaan.

Nadat ik de genoemde KB 920683 heb gestopt, hij bleef maar installeren, gaat alles goed. Ik wil daar eigenlijk niet meer aanzitten. Ik kan internet niet missen dus ben blij dat ie wer werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan