Vastloper na een minuut of 2..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Manian

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2005
Ik heb het volgende probleem:

Als ik de pc aanzet, start ie op, maar loopt ie compleet vast na een minuut of 2 in windows ..:( (Kan dus alleen maar hard rebooten)
Ik heb dus niet de tijd om iets te scannen aan virusscanners, anti-spyware of iets dergelijks.

Nog een ander feitje:
Als ik de computer weer opstart, krijg ik uiteraard de schijf controle. Bij het aftellen moet ik voor de 6 seconden iets indrukken of hij loopt vast! (altijd bij 6 seconden dus!)

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, vind het zelf nogal vaag!:p

Greetsz,
Manian!:evil:

Als ik de computer weer opstart, krijg ik uiteraard de schijf controle.
Uiteraard?

Anyway: Kom je nog wel in veilige modus? Probeer daar systeemherstel uit te voeren.
Dan in normale modus een HijackThis logje plaatsen en op de juiste plek (bijvoorbeeld nucia.nl/forum/) laten controleren.

Als je een pc niet afsluit maar gewoon uitzet dmv knop.. Dan krijg je toch een schijfcontrole of ben ik nou raar?:confused:

Ik zal kijken of ik het redt.. Want ook in de veilige modus loopt ie gewoon vast!

Het wordt al vager..

Ik kan met geen mogelijkheid in de veilige modus komen.. Lukt nu wel om wat langer in windows te blijven.. (dmv Ctrl-Alt-Del) (om een een of andere reden:confused: )

Als ik in windows systeemherstel probeer te doen krijg ik een foutmelding:

Beschadigd bestand:
C:\Windows\Prefetch\(naam weet ik niet meer precies, kan ik eventueel opzoeken).exe
Voer CHKDSK uit.

En dat wil ik ook wel.. Maar die de hele tijd op 6 seconden blijft hangen als ie aftelt.. Wordt dat ook lastig..:(

Hoop dat iemand nog een oplossing heeft..

Ben niet zo'n fan van format c: en alles weer opnieuw doen!

Hoop het snel te horen!

Greetsz,
Manian!:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan