harde schijf is langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie1983

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
ik heb een externe harde schijf geinstalleerd dat ging verder goed.(kreeg een cd erbij maar daar vroeg ie niet naar),maar als ik de usb kabel erin doe dan geeft ie aan : usb-masse opslag kan sneller werken door usb-host controller er op aan tesluiten.en er stond ook nog ergens dat een snel usb apparaat aangesloten is op een trage hub.nou ik heb hier geen verstand van.dus ik heb een film van mijn I schijf naar de K schijf(dus mijn nieuwe) en het is een video_ts bestand van 4 gb en daar doet ie een uur over.is dat normaal??en dit een 4.5 oude pc van het merk Laser.hoe kom ik er achter of de 4 usb aansluitingen 2.0 zijn.kan iemand mij vertellen hoe ik mijn externe harde schijf sneller krijg,

Zet eerst eens de interne spullen hier, althans de omschrijving, te zien met Everest, en dan specifiek het moederbord merk en type.
Ook even je OS vermelden, al denk ik dat het XP is.

Je kunt ook eventueel een pci usb 2.0 kaart in die pc proppen.

En om de harde schijf snel te maken, neem hem mee in je auto, gaat hij net zo snel als jij gaat.:p

Zet eerst eens de interne spullen hier, althans de omschrijving, te zien met Everest, en dan specifiek het moederbord merk en type.
Ook even je OS vermelden, al denk ik dat het XP is.

Je kunt ook eventueel een pci usb 2.0 kaart in die pc proppen.

En om de harde schijf snel te maken, neem hem mee in je auto, gaat hij net zo snel als jij gaat.:p

en zo'n kaart erin pluggen is dat moeilijk?ik heb een xp pro.en voor de rest moet ik ff kijken

en zo'n kaart erin pluggen is dat moeilijk?ik heb een xp pro.en voor de rest moet ik ff kijken

Moederbord ID 09/13/2001-i845ITE8712-IA69VC0CC-00

Moederbordnaam Chaintech 9BIA

usb apparaten:
USB1 apparaat Intel 82801BA ICH2X - USB Controller 1 [C-0]
USB1 apparaat Intel 82801BA ICH2X - USB Controller 2 [C-0]
USB-apparaat Ondersteuning voor USB-afdrukken
USB-apparaat USB-apparaat voor massaopslag
USB-apparaat USB-HID

Nee, erin pluggen, vastzetten, en de drivers ervoor laden, indien nodig.

PS, er zitten alleen USB 1.0 poorten op, dus een USB 2.0 pci kaart blijft dan de enige optie.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, heeft ook wel te maken met de rest van de computer, maar het zal zeker veel schelen, en die dingen kosten geen drol.

nou dat hoorde ik van een vriend van mij die ik aan de telefoon had.of maakt het niet uit?
en hoezo ophouden,dit is toch een help forum

Tja, broodjes aap eet iedereen graag.:confused:
Maare, ik heb geen zin in te chatten.

En vragen mag, maar dit is spijkers zoeken in laag water, je hebt al antwoord gehad.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan