jhoeksema1
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 sep 2006
beste mensen
ik ben in het bezit van een maxdata computer
kenmerken:
type Favoriet 1000
Cel 330 2.66 GHz 256k
Motherboard P4S800-MX
nu heb ik volgende probleem en hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.
Korte omschrijving probleem:
Toen ik de Computer kreeg was deze XP voorbereid de eerste installatie van XP Prof verliep vlekkeloos was goed geinstalleerd.
nadat ik de programma's had geinstalleerd kreeg ik de melding hardeschijf vol nu Gaf toen aan dat de harde schijf 2 GB groot was .(hardeschijf HDD IDE 40 GB Maxtor Di. Maxplus 8) toen heb ik windows op nieuw geinstalleerd en voor de installatie vroeg hij om de hardeschijf te Formateren dit heb ik toen gedaan en toen begonnen de problemen.
Bij de nieuwe installatie liep hij in eerste instantie steeds vast gaf de melding "volgende bestand niet goed gekopieerd" moest je enter geven en dan ging hij weer verder maar soms weigerde hij dit een deed niks meer.
Dus ik probeerde steeds weer opnieuw XP te installeren maar het wil niet meer lukken soms gaat het goed tot de setup endan beginnende andere problemen. geeft nu ook de melding bij windows setup dat verschillende onderdelen niet beschikken over een juist Windows-logo of zo iets.
Hoe kan ik dit probleem oplossen
heb de twee volgende cd's bij geleverd gekregen ( geen nederlandse handleiding zou Makkelijk zijn )
Asus Motherboard LDCM 6.3 Support CD 31.13
P4S800-MX Motherboard sis 661FX Chipset Series Support CD Rev.66.04
moet ik het Motherboard opnieuw installeren en als dit moet hoe moet dit ?
Hoop dat u mij kunt helpen de computer aan de praat te krijgen ik niet meer...
:evil:
ik ben in het bezit van een maxdata computer
kenmerken:
type Favoriet 1000
Cel 330 2.66 GHz 256k
Motherboard P4S800-MX
nu heb ik volgende probleem en hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.
Korte omschrijving probleem:
Toen ik de Computer kreeg was deze XP voorbereid de eerste installatie van XP Prof verliep vlekkeloos was goed geinstalleerd.
nadat ik de programma's had geinstalleerd kreeg ik de melding hardeschijf vol nu Gaf toen aan dat de harde schijf 2 GB groot was .(hardeschijf HDD IDE 40 GB Maxtor Di. Maxplus 8) toen heb ik windows op nieuw geinstalleerd en voor de installatie vroeg hij om de hardeschijf te Formateren dit heb ik toen gedaan en toen begonnen de problemen.
Bij de nieuwe installatie liep hij in eerste instantie steeds vast gaf de melding "volgende bestand niet goed gekopieerd" moest je enter geven en dan ging hij weer verder maar soms weigerde hij dit een deed niks meer.
Dus ik probeerde steeds weer opnieuw XP te installeren maar het wil niet meer lukken soms gaat het goed tot de setup endan beginnende andere problemen. geeft nu ook de melding bij windows setup dat verschillende onderdelen niet beschikken over een juist Windows-logo of zo iets.
Hoe kan ik dit probleem oplossen
heb de twee volgende cd's bij geleverd gekregen ( geen nederlandse handleiding zou Makkelijk zijn )
Asus Motherboard LDCM 6.3 Support CD 31.13
P4S800-MX Motherboard sis 661FX Chipset Series Support CD Rev.66.04
moet ik het Motherboard opnieuw installeren en als dit moet hoe moet dit ?
Hoop dat u mij kunt helpen de computer aan de praat te krijgen ik niet meer...
:evil: