Waarde van pc systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pinokkia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2006
Ik heb nog zo`n oude pc staan. Nu wil ik graag weten wat het nog waard is.

De volgende componenten zitten erin

* moederbord: Abit NF7
* processor: amd athlon xp 3000 (barton 333 fsb)
* processor cooler: coolermaster airojet 7+
* dvd rom: creative
* dvd brander: Mat****a dvd ram brander
* hardeschijf: 30 gb (maxtor)
* geheugen: 512 ddr ( pc 3200 Infineon)
* behuizing: MS tech (blauwe kast)
* voeding: Q-tec 400 watt dualfan

Welkom bij de Helpmij.

Zonder monitor, toetsenbord en muis, zou ik voor die machine 100 tot 200 euro bieden.

Videokaart?

Laatst bewerkt:
Zonder monitor, toetsenbord en muis, zou ik voor die machine 100 tot 200 euro bieden.

Videokaart??

Zonder monitor, toetsenbord, muis en videokaart. Er staat wl windows xp prof, ms acces/powerpoint/excel/word, nero 7, norton antivirus.

Zonder videokaart wordt de prijs m.i. een klein beetje "geknepen". Echter, MET XP prof, -voor zover met CD EN licentie-, kan deze weer wat opgekrikt worden.
Zit er ook nog een (legale + CD + licentie) Office versie op -van 2003 of hoger-, dan is de waarde idd. weer wat hoger.

[edit] heb je beide progjes v.w.b. de CD + licentie, dan adviseer ik je de software per stuk los te verkopen zodat je dus een pc kast, XP prof en Office los verkoopt. De opbrengstr zal dan in totaal eerder 200 tot 400 gaan bedragen.
[edit2] ik heb niet de moeite genomen om het mobo op te zoeken (Google) maar ik neem aan dat er sound "on board" aanwezig is?

Laatst bewerkt:
Ik zou allesins al vlug 50 euro meer uitgeven als er een A-merk voeding inzit. Dus misschien nog ergens voor een paar 10tjes een 300 watt A-merk voeding op de kop tikken en die oude verkopen? Levert je misschien weer 25 euro op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan