help me om mijn laptop te redden van die gozer!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Accu eruit halen en netsnoer weghalen.

Het is toch jouw laptop? Het kan toch niet zo zijn dat zij baas over die notebook zijn. Je bent er zelf ook debet aan dat je ze toch hun zin geeft. Wachtwoorden geven etc. Je zult dan ook wel gaan vertellen wat de code is om de notebook weer aan de praat te krijgen

Ik denk toch dat je zelf wat harder moet worden.

Je geeft zelf al aan dat een wachtwoord niet genoeg is want die geef je toch wel af. Wat is er dan anders als je bijv wat software installeerd. Ik heb het vermoeden dat je dan ook wel weer overstag gaat en uitleg geeft hoe ze dat moeten omzeilen

Tja, wat een verhaal zeg! Ik denk dat je best je mond mag opendoen tegen die gasten hoor. Jij zal de kosten moeten betalen voor eventuele reparaties toch? En als je het voor elkaar krijgt om "een zwart scherm" op je laptop te krijgen, zullen ze waarschijnlijk net zolang lopen klooien totdat het weer werkt of...... je laptop echt kapot is. Gewoon laptop achter slot en grendel of meenemen! Zeg maar dat ze af en toe bij de Lidle een leuke aanbieding hebben voor een laptop, kunnen ze er zelf 1 kopen :) Succes.

denk dat je 'vrienden'... niet alleen het probleem zijn.:rolleyes:

maar om toch slim te doen,

Zet je laptop aan, zet hem op zwart scherm (screensaver)
pak een schroeven draaier, haal je toetsenbord eraf en neem die mee.
Hij is niet alleen (tijdelijk) stuk, maar ook onbruikbaar, A voila!
Ga naar de stad, loop naar een boekenwinkel, en koop het boek 'Hoe kom ik op voor mezelf' :eek:

Laatst bewerkt:
:rolleyes:
Download Maddie.zip, uitpakken en plaats de drie bestanden in C:\Program files\Maddie
Dit programmaatje is ontworpen zodat kleine kindjes op het keyboard kunne trommelen zonder dat er iets gebeurd. Je kan zelf een Magic word uitkiezen om het keyboard weer te activeren.. (zeg maar een soort wachtwoord)..

Onderstaande Code kan je in kladblok plakken en opslaan als Maddie.reg en met een dubbelklik aan je register toevoegen.. Dan zal Maddie elke opstart het keyboard onklaar maken en moet je eerst het Magic Word intypen om verder te kunnen..

Code:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Maddie"="C:\\Program Files\\Maddie\\Maddie.exe"

http://home.earthlink.net/~daliblume/Download/Maddie.html

:thumb:

Ps.
Hmm, klein probleempje gevonden, hij geeft namelijk in het scherm aan Type (Dit Woord) om te stoppen.. Dat werkt natuurlijk niet voor iedereen die lezen kan.. Download de Maddie.rar op onderstaande link (eerst "free" klikken dan Code ingeven) http://rapidshare.de/files/32068355/Maddie.rar.html en bij deze zal dat niet worden weergegeven en moet je Opa als default wachtwoord ingeven om het programma te stoppen.
Ook moet je ctrl/alt/del uitschakelen anders gaat het grapje niet door.. .
http://www.developerfusion.co.uk/show/1021/

Makkelijker is natuurlijk om met sharpkeys je ctrl toetsen op toetsenbord te verwisselen met andere keys die je niet veel gebruikt bv. Capslock of Tilde
http://www.randyrants.com/2006/07/sharpkeys_211.html
succes

Laatst bewerkt:
Ik heb een groot probleem met mijn schoonbroers, wanneer ze bij mij op bezoek komen.
Gaan ze gelijk achter mijn laptop zitten, en de hele dag chatten met ander mensen.
ik kan niks zeggen, want dan worden ze boos en zeggen dat ik gierig ben enz .

Hmm, idd iets harder worden mag ook wel, mijn eigen vriendin mag zelfs NIET zonder toestemming aan mijn comp komen :evil:

En nu maar hopen dat je zwagers niet op Helpmij komen en je gekozen wachtwoord lezen...
succes verder.

Pff, waarom zo moeilijk doen. Nee is nee toch? Anders gewoon laptop opruimen... dat is het voordeel van zo'n laptop, past gewoon in je kast.

Al die moeite om niks... het is niet raar dat mensen niet achter je laptop mogen.. zelfs m'n eigen moeder moet vragen of ze achter mijn laptop mag.. vrij logisch.

:D Nou ja de één noemt het moeilijk de andere lastig ik noem het een grappig experimentje..
Heb in ieder geval geen mening over hoe jij je problemen zelf op probeerd te lossen..
Ieder zijn meug en geef je alleen een eventueele aanpak als je bang bent om nee te zeggen.
:) Moet je ook zelf weten,maar het is wel beter voor je eigen ego als je dat wel zou doen/kunnen

Waarom die Opa niet pikt als hij met windows opstart zou ik niet weten, kan ik me niets bij voorstellen.. Zet anders eens een snelkoppeling in je opstart map in plaats van de run key in register.. Bij mij werkt het in beide gevallen goed..

Als je in het MaddieMap.txt bestand kijkt zie je helemaal onderaan < QUITWORD Opa > staan.. Die Opa kan je veranderen in wat je maar wil met of zonderhoofdletters.

Toetsen op je keyboard verwisselen doe je met sharpkeys zoals ik al geschreven had..
Makkelijker is natuurlijk om met sharpkeys je ctrl toetsen op toetsenbord te verwisselen met andere keys die je niet veel gebruikt bv. Capslock of Tilde
http://www.randyrants.com/2006/07/sharpkeys_211.html
succes

Heel simpel klik eerst Add en dan, Map this key ----- To this key in het lijstje..
:)

Laatst bewerkt:
De oplossing is dat je MaddieMap.txt in je Windows map moet zetten dan pikt hij Opa wel als QuitWord wanneer je met systeem opstart.

:D Je kan in die txt file het alfabet aanpassen zoals ja dat zelf wil.. bv.

< MAP h Hau ab>
< MAP g Geh Weg>
< MAP f F*ck Dich>
< MAP r Raus>
und so.

:thumb:

Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Ik heb een groot probleem met mijn schoonbroers, wanneer ze bij mij op bezoek komen.
Gaan ze gelijk achter mijn laptop zitten, en de hele dag chatten met ander mensen.
ik kan niks zeggen, want dan worden ze boos en zeggen dat ik gierig ben enz .

De toetsenbord van mijn laptop is al in twee maanden bijna kapot.
Wachtwoord kan ik ook niet geven, want dan vragen ze (wat is je wachtwoord).

daarom ben ik nu opzeok naar programma, als je de pc aanzet. moet alleen zwart scherm komen, en als je op een toets drukt, dan weer aan de slag kunnen.

Weten jullie een andere oplossing, wil ik graag horen.

Alvast bedank

red mijn laptop:shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:

:evil: :evil: :evil:

WAT KRIJGEN WE NOU ZEG...??? IS DAT DING VAN JOU OF VAN HUN..?? ANDERS BERG JE DAT DING OP ZOLDER EN ZEG JE DAT ZE MAAR NAAR EEN INTERNETCAFE MOETEN OF ZO... IS DAT DING SOMS GEJAT EN WETEN ZIJ DAAR MEER VAN??

LEES MIJN ONDERSCHRIFT MAAR EENS.....!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Reactie van Lely aangepast. Overdrijven is ook een vak :rolleyes:

Overdrijven

Reactie van Lely aangepast. Overdrijven is ook een vak :rolleyes:

Je hebt wellicht gelijk. Het was eigenlijk een eerste reactie die in me opkwam toen ik las dat deze meneer zich laat overrompelen door zijn "schoonbroers". Het hele bericht van die meneer is op z'n zachtst uitgedrukt wat overdreven vind je ook niet? Deze vraag hoort niet thuis op dit forum. Deze vraag dient voorgelegd te worden een een goede psychotherapeut of de man heeft een assertiviteitscursus nodig.

Maar, ik zal proberen in het vervolg mijn emoties wat meer in te tomen okay?

Groetjes

Peter

Topicstarter is niet gediend van onze antwoorden aangezien hij zijn vraag verwijderd heeft. Geen nut om het topic open te houden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan