tune up!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mich81

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2006
ik gebruik net sinds 5 min tune up vanwege jullie aanbevelingen maar er staat iets bij over je geheugen te optimnaliseren ofzow??? je kunt zelf instellen hoeveel en wat en hoe! wie kan me er ff bij helpen? ben bang dak iets fout doe:P Ghehe betreft(tuneupmemoptimizer233mbfree46%free) dat staat er op een thermo meter oinderin mun taakbalk:S:S:S

Doe 50%, dat is safe [niet dat daar veel mis kan gaan, maar als je de waarde te laag zet gaat Tune up om de haverklap het geheugen op zitten ruimen]

De reden is dat Windows nogal slordig omspringt met geheugen en vaak bij het stoppen van programma's nog een hoop rommel in het geheugen laat staan... Tune Up ruimt dat dan even op maar zal niets weghalen dat bij een actief programma hoort......

tune up again

uhm snap je niet helemaal ik heb een scherm met van 0 tot 460mb ofzo en dan kan ik naar links en rechts schuiven om op te claenen iets met amount het gaat om de groene thermo meter onderin de taakbalk ben bang dat ik iets verkeerds doe heb namelijk nog 50% vrij op harde schijf en pc is rete traag

Dan zou ik eerst eens een ander handig tooltje van tune up op je systeem loslaten: bij het menu clean up and repair: de registry cleaner! En doe het rustig 2x achter elkaar!

Dan zou ik eerst eens een ander handig tooltje van tune up op je systeem loslaten: bij het menu clean up and repair: de registry cleaner! En doe het rustig 2x achter elkaar!

ok en hoe kom ik aan dat progje?

Ik ken die tune-up niet, maar uit de tekst van Erpcity lees ik dat er in het menu van tune-up een sektie cleanup and repair aan te klikken is. dus misschien kun je dat proberen?:)

ps. welkom bij helpmij :)

Laatst bewerkt:
In een andere thread was er een b r e d e discussie over Tune Up Utilities...[ versus CCleaner] , ik ging er van uit dat er hieraan gerefereerd werd......!?

In TU Utilities zit een goede register [en hardeschijf] cleaner..... welke weer andere dingen opruimt dan CCleaner... Naast elkaar gebruiken is ideaal.... CCleaner is links en rechts gratis te downloaden, TU U niet [of wel, maar dan ben je ondeugend], daarvan is wel een gratis trial te downloaden..

beste mensen!! ik heb AL DIE PROGS AL GEBRUIKT!!!!!!!!!!!!! ALLES AL!! heb nu azareus geDEinstalleerd en probleem lijkt opgelost te zijn vind het alleen jammer dat ik niet zeker weet waar het nu aan ligt! iemand een id of er ook een prog is die ALLE maar dan ook ALLE virussen vindt? misschien dak een virus heb die mijn gewone norton 2003 niet kan zien? geen id

Doe dan eens een online virusscan met Ewido bv.:)

mag aan mij liggen maar volgens mij is spy ware en een virus 2 verschillende dingen en ewido is een anti spy ware prog ik zoek iets wat virussen opzoekt en geen 1 overslaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan