Pc sluit niet meer normaal af..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maghrebia89

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Normaal gesproken ging mijn systeemkast altijd automatisch uit en moest ik alleen het beeldscherm handmatig uitzetten. De laatste tijd als ik m normaal uit probeer te zetten wordt het beeldscherm zwart maar blijft de systeemkast aanstaan en moet ik m handmatig uitzetten...:( Ik heb geen flauw idee waar dit aan kan liggen en hoe ik het op kan lossen...een ander probleem is trouwens als ik help wil openen krijg ik een melding: Kan bestand niet openen : mk:@MSITStore:C:Windows\Help\windows.chm

Hallo Maghrebia89.

Om de help bestanden weer te kunnen gebruiken doe het volgende:
Start -> Uitvoeren -> type in "regsvr c:\windows\system\hhctrl.ocx" ( zonder de "").

Wat betreft het niet goed afsluiten, adviseer ik eerst eens te scannen op spyware en Virussen.

Spyware scanner spybotSD, vind je hier.
En een online virusscan kun je hier doen.

Groetjes Erik Rothuis

Hallo Maghrebia89.

Om de help bestanden weer te kunnen gebruiken doe het volgende:
Start -> Uitvoeren -> type in "regsvr c:\windows\system\hhctrl.ocx" ( zonder de "").

Wat betreft het niet goed afsluiten, adviseer ik eerst eens te scannen op spyware en Virussen.

Spyware scanner spybotSD, vind je hier.
En een online virusscan kun je hier doen.

Groetjes Erik Rothuis

Als ik dat probeer krijg ik een melding: kan het bestand regsvr (of één van de onderdelen ervan) niet vinden. :(

sorry foutje was de oplossing voor win 9x, zo zou het wel moeten lukken.

Start -> Uitvoeren -> intypen "cmd" zonder de "" -> Ok klikken.
In het CMD scherm het volgende typen "regsvr32 c:\windows\system\hhctrl.ocx" ( zonder de ""), en enter drukken.
In het CMD scherm het volgende typen "regsvr32 c:\windows\system\itss.dll" ( zonder de ""), en enter drukken.

Groetjes Erik Rothuis

sorry foutje was de oplossing voor win 9x, zo zou het wel moeten lukken.

Start -> Uitvoeren -> intypen "cmd" zonder de "" -> Ok klikken.
In het CMD scherm het volgende typen "regsvr32 c:\windows\system\hhctrl.ocx" ( zonder de ""), en enter drukken.
In het CMD scherm het volgende typen "regsvr32 c:\windows\system\itss.dll" ( zonder de ""), en enter drukken.

Groetjes Erik Rothuis

---> Kan het bestand cmd (of één van de onderdelen ervan) niet vinden :( Ja het is een gare pc ik weet het :rolleyes:

en als je nu in start-bureau accessoires zoekt naar commandprompt, vind je hem dan wel? Maar ik zou je toch sterk aanraden om eens te controleren op spyware en virussen en desnoods eens een logje te plaatsen op nucia.

en als je nu in start-bureau accessoires zoekt naar commandprompt, vind je hem dan wel? Maar ik zou je toch sterk aanraden om eens te controleren op spyware en virussen en desnoods eens een logje te plaatsen op nucia.

Hij is nu bezig met scannen....maareh...een logje plaatsen op nucia??? Ik ben niet zo goed in deze dingen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan