Uitvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WhazaMEE

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Mijn computer valt steeds uit en start dan weer opnieuw op:shocked: :mad: :confused: :( Ik denk dat het door de koeling komt,
Dit zijn mijn Temperaturen, Gemeten met everest ::
Moederbord :: 41
CPU :: 61
CPU diode :: 73

Vooral als ik grote spellen zoals GTA :: SA speel en COD2 valt hij meestal binnen 5 minuten spelen uit. Ik kan soms wel rustig even op Internet rondkijken maar meestal niet voor lang. PLZ HELP ME !! :o :D :D

Welkom op Helpmij.:)

Die 63 graden van je CPU, heb je die gemeten terwijl de pc vrijwel niks deed? Je kan even in de kast kijken of er niet te veel stof zit op de koelblokken en fan's.

Ja,, nouwjah niks...MSN internet beetje en EVEREST zelf.. niet tijdens een spel of iets anders Groots..:confused:

Dan vind ik dat al een vrij hoge temperatuur, als je dan nog gaat gamen wordt het te hoog, waardoor je pc uitvalt. COD 2 is een vrij zware game. Kijk maar even na hoeveel stof er in de fan's en koelblokken zit. Dit schoon maken met een schone verf kwast en met de stofzuiger op afstand en langzame stand de dwarrellende stof opvangen.

Kwast..

ik Heb gehoord dat je het met een kwast met natuurlijke haren moest doen. i.v.m. de statische electriciteit. En ook met een NIET-statische stofzuiger. Ik was het ook al van plan met m'n vader (aangezien ik nog niet zo oud ben:p ) de hele kast van binnen schoon te maken en alle chips en alles wat je los kan maken er uit halen (1 voor 1) en even schoonmaken en er opnieuw indouwe..::rolleyes:

De "chips" wat jij noemt lekker laten zitten. Puur de fan's en koelblokken schoonmaken, zou voldoende moeten zijn.

Chips ;)

Ja maar kdoe toch denk ik even kijken of de chips onder stoff zitten..(ik bedoel dus dat ze door het stof een minder goede verbinding kunnen maken ...

(ik bedoel dus dat ze door het stof een minder goede verbinding kunnen maken ...
Is vrijwel onmogelijk, als ze eenmaal geplaatst zijn is dat een gesloten geheel. Daar kan tussen de contactpunten geen stof meer komen.

:o Maar je weet maar noiit :p :rolleyes: :thumb: :thumb: ;) ;) ;)

Oja, het kan niet aan COD2 liggen. Hij heeft hem altijd gespeeld en vlak voor de vakantie begon hij pas met uitvallen. Toen een paar weken niet. en Nu wel weer :S

Laatst bewerkt:
Je geeft zelf aan, dat het bij andere grote spellen ook gebeurt.

PS ik weet het wel.;)

Ik zeg alleen dat het gebeurt als ik veel met mijn computer doe, zoals grote spellen :confused: Maar ik bdoel met dat het niet aan COD2 kan liggen :: dat het niet aan het spel zelf kan liggen.. Dat het niet goed is geinstalleerd ofzo. ik dank dat het er puur aan ligt dat de pc dan druk bezig is, en zo te heet word en zichzelf uitschakelt.

Dat laatste wat je aangeeft, heb ik ook een vermoede van. Puur omdat het niet bij 1 ding gebeurt.

Helemaal mee eens. maar wat lijkt (jouw) jullie het beste om nu te doen en leg het nog 1x uit plz;) maakt het wat makelijker voor mij:o :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan