• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

knop afdrukken voor experts!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankcoster

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
2 tabbladen met calculaties een met BTW en een zonder BTW. Als ik de keuze heb gemaakt dan wil ik graag daaronder een knop hebben waarin staat offerte afdrukken. kan dat. Het liefste wil ik dan gelijk afdrukken in word en daaraan gekoppeld een aantal cellen uit de twee tabbladen maar heb begrepen dat dat moeilijk is

2 tabbladen met calculaties een met BTW en een zonder BTW. Als ik de keuze heb gemaakt dan wil ik graag daaronder een knop hebben waarin staat offerte afdrukken. kan dat. Het liefste wil ik dan gelijk afdrukken in word en daaraan gekoppeld een aantal cellen uit de twee tabbladen maar heb begrepen dat dat moeilijk is

Ik denk dat het het makkelijkste is om ze dan in een derde tabblad samen te voegen en dan zo'n knoppie maken (van knopjes in exel weet ik niets..) wat dat derde tabblad afdrukt.

Ik denk dat het het makkelijkste is om ze dan in een derde tabblad samen te voegen en dan zo'n knoppie maken (van knopjes in exel weet ik niets..) wat dat derde tabblad afdrukt.
ja maar moet dan wel via die knop de samengevoegde tabellen plakken en tekst word en uitprinten

edit: aangepast ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgende keer graag niet in titel je info zetten, maargoed:
Wat bedoel je daarmee?

zal het uitleggen

Volgende keer graag niet in titel je info zetten, maargoed:
Wat bedoel je daarmee?

Oke heb 2 tabbladen. meerdere calculaties een tal van de uitkomsten van de tabbladen samenvoegen tot een tabblad daar moet een knop staat met print. als die print moet hij automatisch de calculaties in tekst, gemaakt in word, plaatsen.

Kan dat??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan