nieuwe pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vip2000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Hallo Luitjes.

ik wil een nieuwe computer gaan nemen en me budget is 1800 euro.
Met de nieuwe pc wil ik gaan gamen de nieuwste spellen zo goed mogelijk wil spelen maar, daarbij mag de pc niet al te veel geluid maken dus het liefst zo stil mogelijk.
Zelf dacht aan een AMD 5000+ met 2gig ram.
En Welke kast vinden jullie het mooiste??
Alle reactie zijn welkom. Grtz Jeffrey

Bestaand pakket of bouw je hem zelf?

Ik zou persoonlijk zelf een intel core duo 2.93 Ghz (maar dat is mijn mening)

Ik denk dat je na het lezen van dit artikel (en met name de benchmarks) al heel snel weet wat je wel en niet wil gaan doen.

Een van mijn stokpaardjes.................. wachten op die nieuwe videokaart............... (of processor)

Waarom ?

Zou er al een spel op de markt zijn dat de voor- voor- voor- voor- voor- voorlaatste videokaart als minimum vereist? Antwoord : Nee, zo'n game is er niet.

Mijn visie is : als je nu aan een nieuwe pc toe bent, koop dan een videokaart die op 4,5 of 6 versies na de nieuwste is (of iets in de orde die grootte) want het kopen van de allernieuwste is zo, zo zinloos -ook voor de portemonnee-. Het duurt zeker 2 tot 4 jaar voordat er een game uitkomt die die nieuwe kaart als MINIMUM vereist.

Tegen die tijd ben je al weer aan het puzzelen over een volgende pc.

Laatst bewerkt:
Een van mijn stokpaardjes.................. wachten op die nieuwe videokaart............... (of processor)

Waarom ?

Zou er al een spel op de markt zijn dat de voor- voor- voor- voor- voor- voorlaatste videokaart als minimum vereist? Antwoord : Nee, zo'n game is er niet.

Mijn visie is : als je nu aan een nieuwe pc toe bent, koop dan een videokaart die op 4,5 of 6 versies na de nieuwste is (of iets in de orde die grootte) want het kopen van de allernieuwste is zo, zo zinloos -ook voor de portemonnee-. Het duurt zeker 2 tot 4 jaar voordat er een game uitkomt die die nieuwe kaart als MINIMUM vereist.

Tegen die tijd ben je al weer aan het puzzelen over een volgende pc.

Speel jij dan zo graag op 640x480:confused: oblivion draait nog niet eens met alles open op de nieuwste kaarten. Als je een gamepc koopt wil je het spel toch graag op het maximum spelen. 5-6 versies terug? Zelfs een geforce 4 kan battlefield standaard niet draaien... Pas vanaf geforce 6 gaat het goed(en dat spel is al meer dan een jaar oud, nog voor de geforce 7 gelanceerd was)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan